۱۰ ترکیب محبوب برای ست کردن رنگ‌ها

چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟  این اولین سوالی است که وقتی نگاهی به کمد لباس‌هایمان می‌اندازیم از خودمان می‌پرسیم!  ست کردن رنگ ها با هم می‌تواند یک تکه لباس معمولی را تبدیل به یک ست فوق‌العاده کند و یا برعکس سبک شما را کاملا به هم بریزد.

اینکه کمی از تجربه رنگ‌های جدید مضطرب شوید و ترجیح دهید در ست لباس خود از رنگ‌های همیشگی استفاده کنید، چندان غیرعادی نیست،  اما اگر تصمیم دارید با استایل‌تان تجربه‌های تازه داشته باشید،

 ست زرد و سبز،  تازه و تابستانی

اگر نمی‌دانید چه رنگی با مانتو سبز می‌آید،  این ست ۲۰21 مخصوص خود شماست.  جسور باشید آن را با زرد ست کنید.  این ترکیب رنگی حس تازگی را القا می‌کند چیزی که در تابستان بیش از همه به آن نیاز دارید.

اگر رنگ پوست شما تیره است سراغ ست کردن رنگ سبز تیره با خردلی یا خاکی بروید و اگر پوست روشن دارید یک سبز روشن را با زرد براق و خیره‌کننده ست کنید.

این ست به اندازه کافی چشمگیر و خاص هست پس اگر مانتو یا هر بخش دیگر از لباس شما طرح‌دار است،  سایر تکه‌ها را حتما ساده نگه دارید و یا یک ست کاملا ساده و بدون طرح سبز و زرد بزنید.

لباس ست زرد و سبز،  تازه و تابستانی

ست آبی و صورتی ملایم و پاستلی

هیچ ترکیبی مثل رنگ‌های ملایم و پاستلی خبر از رسیدن فصل گرم نمی‌دهد! پس اگر دوست دارید یک مانتو صورتی ملایم انتخاب کنید اما نمی‌دانید آن را با چه رنگی ست کنید، بی‌هیچ نگرانی یک شال آبی پاستلی انتخاب کنید و با آن بپوشید.

برای ست کردن مانتو صورتی روشن خودتان می‌توانید سراغ یک شلوار جین تابستانی با رنگ آبی روشن بروید و در آخر ست خود را با کفش سفید کامل کنید.

ترکیب صورتی و آبی پاستلی را هم در استایل روزمره می‌توانید به کار ببرید و هر در یک ست بلوز و دامن برای استایل مهمانی.

ست آبی و صورتی ملایم و پاستلی

ست آبی و قرمز، جسور و همیشگی

جذاب بدون آنکه نیاز داشته باشید تلاش کنید!  این ویژگی خاص ست قرمز و آبی است،  یک ست خاص فرانسوی!

یک مانتو یا کت تک زرشکی یا قرمز دارید و می‌خواهید بدانید آن را با چه رنگی ست کنید؟  پاسخ ساده است،  جین آبی خام یا همان بدون سنگ شور و یک شال سرمه‌ای جذاب.  زیر مانتو،  یک تی شرت سفید بپوشید.  یا زیر مانتو آبی خودتان از یک تاپ قرمز و روشن استفاده کنید.

از کلاسیک‌ترین استایل‌های فرانسوی،  برای این تیپ تابستانی و همیشگی ایده بگیرید.

ست آبی و قرمز، جسور و همیشگی

ست آبی کاربنی و فیروزه‌ای،  یک ترکیب قدرتمند

نحوه ست کردن رنگ ها با هم می‌تواند حس و حالا شما را به تصویر بکشد،  ترکیب آبی کاربنی و فیروزه‌ای، نشان دهنده یک شخصیت قوی،  خیره‌کننده و منحصربه فرد است.

ویژگی مثبت این ترکیب آن است که هم با اکسسوری‌های نقره‌ای و هم طلایی رنگ جور می‌شود.  بلوز و شلوار یا یک پیراهن مجلسی آبی کاربنی با کفش‌های پاشنه بلند فیروزه‌ای می‌تواند یک ست مهمانی زیبا برای هر فصلی باشد.

ست آبی کاربنی و فیروزه‌ای،  یک ترکیب قدرتمند

ست نارنجی و آبی،  کامل و بی‌نقص

برای ست کردن دو تکه ساده با هم،  ترکیب نارنجی و آبی یک ترکیب بی‌نقص،  کامل و در عین حال خلاقانه است.  نکته کاربردی در ست کردن رنگ‌های آبی و نارنجی این است که می‌توانید سراغ درجه‌های مختلف تیره و روشن از هر کدام بروید.

مثلا: یک لباس یا مانتو سرمه ای را با نارنجی روشن‌تر ست کنید یا نارنجی تیره را با آبی کاربنی و ملایم‌تر.

اما به خصوص در این ترکیب رنگی به کفش‌ها بیشتر توجه کنید.  کفش‌هایی با رنگ‌های نود یا همان کرم ملایم نزدیک به رنگ پوست،  بپوشید.

ست نارنجی و آبی،  کامل و بی‌نقص

ست کرم و زرشکی تیره،  شیک و زنانه

برای هر رنگ پوستی،  ترکیب کرم تیره و زرشکی می‌تواند یک ست کاربردی باشد.  پس وقتی این سوال را از خودتان می‌پرسید که چه رنگی به مانتو زرشکی می‌آید یا برعکس با مانتو کرم خود چه رنگ شالی را باید بپوشید،  این ترکیب نجاتتان خواهد داد!

این یک ترکیب زنانه و شیک است،  چیزی که می‌توانید در مهمانی‌های بعداز ظهر از آن استفاده کنید!

ست کرم و زرشکی تیره،  شیک و زنانه

ست نارنجی و مشکی،  خیره‌کننده‌تر از همیشه

هیچ چیزی مثل رنگ درخشان،  جذاب و خیره‌کننده نارنجی،  نمی‌تواند به لباس‌های مشکی یک حس پرشور و متفاوت بدهد.  کیف و کفش، شلوار و مانتو مشکی را با یک شال نارنجی ترکیب کنید،

ست نارنجی و مشکی،  خیره‌کننده‌تر از همیشه

ست صورتی و طوسی،  ساده‌ترین انتخاب

کسی نیست که با این ترکیب ساده آشنایی نداشته باشد و قواعد آن را نداند.  در واقع هیچ قاعده‌ای برای ست کردن رنگ صورتی با طوسی وجود ندارد،  سیر و روشن همه را می‌توانید کنار هم بگذارید.

صورتی و طوسی همیشه یک ترکیب مدرن به شمار می‌رود

ست صورتی و طوسی،  ساده‌ترین انتخاب

ست بنفش و مرجانی،  جوان و پرانرژی

اگر آن قدر جسور هستید که یک لباس یا مانتو بنفش را برای استایل تابستانی‌تان انتخاب کنید،  بهتر است این راه را تا انتها بروید و بنفش را در کنار رنگ مرجانی که خیلی با نارنجی نزدیک است بگذارید!  یک ترکیب جوان و پرانرژی برای داغ‌ترین روزهای تابستان یا خنک‌ترین روزهای زمستانی!

استایل خود را با اکسسوری‌های طلایی کامل کنید و این استایل را با اعتماد به نفس بپوشید چون می‌تواند همه نگاه‌ها را به سمت شما برگرداند.

ست بنفش و مرجانی،  جوان و پرانرژی

بنفش و سفید،  تازه و بی‌نظیر

درحالی‌که سفید با هر رنگی ست می‌شود و در هر استایلی به راحتی به کار می‌روند،  ترکیب آن در کنار بنفش، یک ست رنگی بی‌نظیر و به یادماندنی می‌سازد.

ست کردن رنگ بنفش با سفید باعث می‌شود رنگ پوست شما شفاف‌تر و لطیف‌تر به نظر برسد،  ترکیب بنفش و سفید یک ترکیب زنانه و پر از احساس است.

آن را هم در تیپ روزمره با ترکیب مانتو و شلوار و شال می‌توان به کار برد و با اکسسوری‌های نقره‌ای کامل کرد و هم می‌توان برای تیپ مجلسی با اکسسوری‌ها و زیورآلات طلایی پوشید.

بنفش و سفید،  تازه و بی‌نظیر

محمدمصطفی یوسف زاده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *