محبوب ترین ست های سال 2021

محمدمصطفی یوسف زاده
28 تیر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
محبوب ترین ست لباس سال 2021

 

 

در سال 2021 همه دنیای بشری تحت تاثیر بحران ویروس کرونا قرار گرفته است و دنیای مد و فشن نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بسیاری از طراحی ها در بهار و تابستان 2021  بگونه ای، یک پاسخی به این شرایط بوده است. به همین علت بسیاری از طراح ها تلاش در آن داشته اند تا در طراحی های خود نمادی از انسانیت و شور و انرژی و امید احترام را در طرح های خود به نمایش بگذارند . در این مقاله از مستر چرم سعی در آن داریم تا محبوب ترین ست لباس 1400 را برای شما معرفی  کنیم با ما همراه باشید

در سال 2021 بیشتر سعی در آن بوده تا از طرح های ساده استفاده شود و از طرح های جیغ،  کمتر و بصورت غیر مستقیم استفاده شود. در واقع در سال 1400 بسیاری از طراحی ها به سال 1990 برگشته که در آن  تمام نسل ها و جنسیت در نظر گرفته میشود. گویا دنیای مد و فشن از تکرار خاطرات خود لذت میبرد !!

  1. ست لباس 2021: مدل 1990

مد مدل 1990 در سال 1400

طراحی های دهه 1900 با اینکه ساده هستند در عین حال بسیار زیبا و خاص میباشند.  انواع و اقسام لباس ها و طرح ها زنانه و مردانه  که جنسیت برای ان مهم  نیست در این دهه دیده میشود.  از دیگر ویژگی های این دهه میتوان به جذاب بودن و طراحی مینی مالیست اشاره کرد،  بی شک دهه 1900 دوباره به دنیای مد و فشن بازگشته و در حال  قدرت نمایی  کردن است .

 

  1. ست لباس 2021: ماسک

ست لباس با ماسک در سال 2021

از این به بعد ، ماسک ها بخش جدا ناپذیر از زندگی روزمره در سال 2020 هستند. از ماسک متناسب با لباس محلی و پوشیدن زیر کلاه و پارچه توسط Marine Serre گرفته تا ژاکت چند منظوره لاک پشتی توسط Balenciaga ، و در نهایت حجاب های Rick Owens استفاده میشود . در سال 2021 علاوه بر حفظ مد و زیبایی،  توجه زیادی  به سلامت و ایمنی انسان میشود  به همین علت ماسک ها در دنیای مد و فشن راه پیدا کرده اند .

  1. ترکیب ابنباتی

ست با ترکیب آبنباتی در سال 2021

در تابستان 2021 استفاده از  ترکیب رنگ های ابنباتی ترند شده است . استفاده از این رنگ خاص مانند رنگ تمشک، گیلاس و توت که نشان دهنده ی شور و هیجان و امید به زندگی میباشد. استفاده از این رنگ بیشتر نماینگر فصل زیبای تابستان و ترکیب رنگی آن میباشد .و در کالکشن های برند هایی متنند Chloé, Prada, Chanel  دیده میشود .

  1. رنگ نقره ای

ست لباس نقره ای

درخشش نقره ای لباس، ترکیبی از انرژی جدید و کلاسیک قدیمی است که منجر به استفاده  انبوهی از پولک ، سنبله های متحرک و نوارهای چشم گیر در مش و کریستال در طراحی و ترکیب لباس ها می شود. این نوع ترکیب در کالکشن برند های Burberry, Paco Rabanne, Louis Vuitton دیده شده است .

  1. ست لباس 2021: چرم

ست لباس چرم

استفاده از چرم در طراحی لباس ها،  بسیار پرطرفدار میباشد . در کالکشن برند هایی مانند Chanel, Celine, Louis Vuitton لباس های چرمی دیده میشود. لباس هایی مانند کت دوچرخه سواری. البته استفاده از کفش چرم زنانه نیز در طول زمان ها محبوبیت بالایی دارد.

  1. ست لباس 1400: مینیمالیسم

ست لباس 1400 به سبک مینیمالیسم

در طراحی مینیمالیسم هدف اصلی نمایش سادگی در کنار مد و زیبایی میباشد درواقع مینیمالیسم در دنیای مد و فشن  بدون هیچ حرف اضافی درست سر اصل مطلب میرود. این سبک تاکید به کم گرایی یا به عبارتی سادگی مطلق دارد. مینیمالیسم همسو با افکار مدرن است،وقت نمیگیرد،کوتاه و ساده است و فرم واقعی را به بیننده،بدون پرحرفی نشان میدهد.

  1. آستین بادکنکی

آستین بادکنکی ترند سال 2021

آستین پف دار نه تنها یکی از ترندهای مهم امسال به حساب می‌آیند بلکه همیشه یک انتخاب خاص و متفاوت در طراحی استایل لباس ها بوده است .در طراحی استین این نوع لباس ها از یک حالت اغراق امیز استفاده میشود.

  1. شلوار فاق کوتاه

شلوار فاق کوتاه ست محبوب در سال 1400

باور نکردنی است که شلوار فاق کوتاه دوباره به دنیای مد و فشن راه پیدا کرده است .طراحی این نوع لباس ها از یک روند اداری الهام گرفته و اختراع شده است .این نوع شلوار ها در کالکشن برند هایی مانند Balmain, Fendi, Versace دیده شده است.

  1. شبکه ماهی

ترند شبکه ماهی در سال 2021

در طراحی این لباس، شبكه های بکار رفته در آن را با سبكی شاد ، منحصر به فرد و زیبا طراحی  می كنند و با زیبایی ظاهری طرح های  دهه 1990 همخوانی  دارد. این یک نوع گرافیک و مینیمالیست  با انعطاف پذیری نرم و در عین حال شیک میباشد و ریتمی فوق العاده معاصر را تحمیل می کند.

  1. لباس ورزشی

لباس ورزشی در سال 2021

لباس ورزشی هم همچنین تحت تأثیر حال و هوای دهه 1990 قرار گرفته اند به این صورت که راحتی لباس های ورزشی در کنار مد و زیبایی قرار گرفته است.  با امدن این ترند به راحتی میتوانید با شلوار ورزشی در شهر چرخ بزنید . از کفش ورزشی زنانه نیز می‌توانید استفاده کنید.

  1. لوگو

لوگو در لباس

اگرچه به نظر می رسید که سال 2020 پایان روند لوگومانیا را نشان دهد ، ولی در فصل بهارو تابستان 2021 تصمیم دیگری گرفته شده است و از بیانیه های جدید مد به نفع کلاژ ، تکه های پچ یا جلوه های نئون رونمایی شده است . در هر صورت به نظر میرسد که این مدرنیته، از بازی با همه سبک ها و رنگ ها در ظاهر  لباس های  خیابانی لذت برده و برایش یسار سرگرم کننده است .

  1. لباس کار

لباس کار

این دسته از لباس ها که هم راحتی فوق العاده ای  داشته و هم یک طراحی منحصر بفرد و خاصی دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و در دنیای مد و فشن راه یاقته است . این نوع لباس ها با کمترین جزئیات گرافیکی مانند جیب ها ، کمربندها یا پرچ ها طراحی  شده اند  و در کالکشن برند هایی مانند Hermès, Louis Vuitton, Fendi دیده شده است

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.