ارسال سفارشات نوروزی

سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

سوالات متداول

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@mrcharm.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت مسترچرم، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت مسترچرم با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین مسترچرم با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد مسترچرم استفاده کنید.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به دیجی‌کالا، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای مسترچرم تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در مسترچرم دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین مسترچرم نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت مسترچرم با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار مسترچرم موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

درصورتی که خریدار راضی نبود میبایست شکایت خود را در سایت مطرح نماید و به شما اطلاع داده میشود تا نسبت به حل مشکل و توضیح جهت رفع ابهامات اقدام نمایید. برای این کار وارد مسترچرم من شوید و نسبت به دفاع از محصول خود توضیحات را ارایه دهید.

هزینه مرجوع کالای معیوب بر عهده سایت مستر چرم می باشد.

اگر ارسال کفش طبق درخواست مشتری باشد و در پنل خرید خود سایز را انتخاب و یا درج کرده باشد و قصد تعویض داشته باشد هزینه های ارسال برعهده خریدار است.

تمام محصولاتی که شما از سایت مسترچرم خریداری میکنید دارای ۶ ماه گارانتی دوخت، زیره و جنس میباشد.
هنگامی که از خرید خود راضی نیستید با ارائه دلایل منطقی، می توانید در صورتی که
۱. چرم روی کفش دچار شکستگی نشده باشد
۲. زیره کفش خاکی نشده باشد
۳. کیف دچار خط و خش نشده باشد
۴. چنانچه سفارش شما در موعد مقرر به دست شما نرسیده باشد تمام مبلغ پرداختی، مسترد میگردد.

در پایین صفحه سایت بخش چت آنلاین وجود دارد که می توانید سوالات خود را در مورد کالا مطرح نمایید.
تلفن های تماس فروشگاه اینترنتی مستر چرم بطور ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان است.

در موارد بسیار خاص به خاطر مشکلات شبکه بانکی و اینترنت، این مشکل ایجاد می گردد که جای نگرانی نبوده و حداکثر پس از ۲۴ ساعت وجه کسر شده به حساب شما برگشت داده می شود. در صورتی که پس از ۲۴ ساعت مشکل برطرف نشد، با پشتیبانیمسترچرم تماس گرفته تا نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

برخی کالاهای موجود بر روی سایت متعلق به برند مسترچرم و برخی دیگرتوسط کاربران در سایت درج میشود و سایت فقط به عنوان واسطه عمل مینماید.

با ثبت نام در سایت مسترچرم و ایجاد حساب کاربری بعد از تایید توسط فروشگاه اینترنتی مستر چرم به شما یک کد کاربری تعلق میگیرد و بعد از آن میتوانید محصولات خود را در سایت درج کنید.
بعد از تایید محصولات شما هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت سایت مستر چرم نسبت به انتشار آن برای مخاطبین خود اقدام میکند.

محصول شما به انبار مسترچرم ارسال میشود و همکاران مسترچرم نسبت به ارسال آن اقدام میکنند.

کالاهای ثبت شده بدلایل زیر از سایت حذف میشوند:
تصاوری که از محصول قرارداده اید استاندارد سایت را نداشته.
درج اطلاعات تماس یا هر نوع لینک و یا اطلاعاتی که روند فروش کالا را از سایت خارج کند.
کالاهای بدون تصویر و یا با تصاویر غیرمجاز از سایت حذف میشوند.

پس از اینکه خریدار کالای ارسالی شما را دریافت نمود بایستی آن را تایید نماید تا شما بتوانید وجه خود را طبق توافق از مسترچرم دریافت کنید. در صورتی که بیش از ۴۸ ساعت از زمان ارسال گذشته است و اطمینان دارید کالا به دست خریدار رسیده است می توانید به پشتیبانی مسترچرم پیام دهید تا کالای خریداری شده را تایید نماید. در صورتی که موفق نشدید با مسترچرم تماس بگیرید تا برای تایید تلفنی کالا اقدام شود.

خرید از مسترچرم بصورت اینترنتی میباشد ولی به شما ۲۴ ساعت مهلت تست میدهد و در صورتی که کالا با سفارش مطابقت نداشت میتوانید کالا را باهزینه خودتون پس بفرستید و وجه خرید خود را پس بگیرید. بنابر این نیازی به مشاهده کالا قبل از خرید نمی باشد.

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین را ندارید با مسترچرم تماس بگیرید تا شماره کارت جهت پرداخت از طریق خودپرداز در اختیار شما قرار گیرد.

با توجه به نوسانات قیمت و بالا بودن حجم محصولات در سایت مسترچرم قبل از هر خرید بهتر است با واحد پشتیبانی موجود بودن و قیمت جدید محصول را چک کنید.

*در نگهداری از محصولات چرمی دقت کنید.اگر گل و گرد و خاک روی چرم بماند به مرور زمان آنرا خراب می کند.
*اگر ماده ای روی چرم ریخته که با دستمال خشک پاک نمی شود،با یک اسفنج مرطوب ، به آرامی روی سطح چرمی بکشید و لکه را پاک کنید و بعد با یک دستمال خشک آن را خشک کنید.
*اگر لکه ای خیلی عمیق روی چرم ایجاد شده، سعی نکنید هر طور شده آن را از بین ببرید چون ممکن است به خود چرم آسیب بزنید.
*چرم در رطوبت زیاد به مرور زمان فاسد می گردد، بنابراین آن را در جایی که بسیار مرطوب است نگهداری نکنید.
*هیچ گاه چرم را در کاور پلاستیکی نگه ندارید چون این کار باعث می شود که رطوبت احتمالی موجود در محصول چرمی خشک نشود.
*هرگز نگذارید چرم به مدت زیاد آفتاب بخورد. برای نگهداری چرم در خانه ، آن را در کمدی دور از آفتاب و گرد وخاک و رطوبت قرار دهید.

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.

شماره تماس پست تیپاکس: ۰۲۱-۸۴۵۷

شماره تماس پست تی پی جی: ۰۲۱-۸۸۹۴۴۴۴۰

    چت
    1
    هر سوالی دارید در واتساپ بپرسید
    سلام
    چطور می تونم کمکت کنم؟