معرفی ست هدیه چرم

محمدمصطفی یوسف زاده
9 مهر, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

قطعا برای شما هم پیش آمده که در خرید هدیه به مشکل بر بخورید! از قدیم الایام به چرم ها ارزش و بهای خاصی می دادند و در چند دهۀ اخیر این بها و ارزش افزایش قابل توجهی داشته و موجب جذب بیشتر و روز افزون مردم به سمت ست چرمی و استقبال از آنها شده است. اما به طور کلی ست و اکسسوری هایی که از جنس چرم هستند، گزینه های لاکچری و شیک تری نسبت به بقیۀ اجناس اند و می توان دربیشتر اوقات بخصوص در جشن های تولد یا مناسبت هایی مثل روز پدر و … از آنها بعنوان کادو و هدیه دادن به عزیزان، استفاده کرد.

محصولات و ست چرم از اجزای گوناگونی تشکیل شده اند و می توان آنها را برای مناسبت های مختلف به دوست، همسر، مادر یا پدر و … هدیه کرد البته برای خرید اجناس و ست چرم باید نکاتی را مورد توجه قرار داد تا هم خرید مناسب تر و معقول تری داشته باشیم و هم از هزینه و وقتی که صرف کرده ایم، پشیمان نشویم.

چرا ست هدیه چرم بخریم

چرم ها به طور کلی بعنوان ماندگار ترین هدیه ها شناخته می شوند. از خصوصیات دیگر چرم ها که خود را بیشتر در دل مردم جا می کند می توان به :

1- عایق بودن آن در برابر دما و گرما یا به طور کلی تغییرات آب و هوایی

2- غیرقابل اشتعال بودن این محصولات

3- وجود چند آیتم در یک باکس هدیه و مقرون به صرفه بودن آن به نسبت خرید هر محصول بصورت تک

4- به شرط نگهداری و حفاظت صحیح از ماندگاری بسیار بالایی برخودار هستند

5- زیبایی و سبک منحصر به فرد محصولات چرمی

6- امکان سازگاری با حساس ترین پوست ها و عدم ایجاد هر گونه حساسیت پوستی

7- داشتن قدرت انعطاف پذیری بسیار بالا در مقایسه با محصولات چرم مصنوعی

8- سازگاری و الهام گرفته از طبیعت

یکی از اصلی ترین موضوعات در هنگام خرید، توجه به بودجه و مبلغی است که می خواهیم هزینه کنیم و از آن مهم تر، کاربردی و دوست داشتنی بودن و موردپسند واقع شدن هدیه ای است که می خریم. به همین دلایل، ست هدیۀ چرم می تواند بهترین انتخاب در این موقعیت ها باشد.

ست هدیۀ چرم شامل چه آیتم هایی است؟

ست های هدیه شامل دو تا سه تکه وسایل کاربردی مانند کمربند، کیف پول، جاسوئیچی یا جاکلیدی و برخی از انواع اکسسوری های کاربردی است که داخل جعبه یا باکسی قرار داده می شود.

 

کمربند چرم

کمربند های چرمی از آن دسته محصولات هستند که در همه مکان ها و همه شرایط چه در موقعیت های رسمی و چه در مواقع غیررسمی مغانند مهمانی ها و دورهمی های دوستانه، می تواند استایل آقایان را تکمیل کند و به آن فرم و جلوه بهتری دهد. از این رو بودن آن در ست هدیۀ چرم مخصوص آقایان، علاوه بر هیجان انگیز بودن آن، ضروری است و جلوه خاص و زیباتری به باکس خریداری شده می دهد.

کیف پول چرم

کیف پول یکی از آیتم هایی که اگر شما همین الان جیب یا کیف خود را نگاه کنید، قطعا یکی از مدل های آن را پیدا می کنید. وقتی داریم یک کیف پول میخریم، باید اول به کیفیت، ظاهر آن و همچنین استایل فردی که میخواهیم کیف را به او هدیه بدهیم، دقت زیادی داشته باشیم. از این رو کیف پول های چرم هدیه های بسیار خوبی برای همه افراد به خصوص آقایان هستند چون می توان آنها را با همۀ استایل ها ست کرد و همچنین هدیۀ بسیار ماندگار و خاصی است.

جاکلیدی چرم

جاکلیدی های چرمی یکی دیگر از اقلام مورد استفاده آقایان هستند. جاکلیدی های چرمی شامل امکاناتی همچون جیب زیپ دار در قسمت بیرونی، زیپ محکم و دارا بودن یک زنجیر کلید با یک حلقه در محفظه اصلی هستند. جاکلیدی ها کیف های سایز بزرگ و محکم ساخته شده از چرم هستند که در همه شرایط زیبا به نظر می رسند و گزینه خوبی برای قرار گرفتن در باکس های هدیه هستند.

چطور بهترین ست هدیه را پیدا کنیم

ست هدیۀ چرم یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین هدیه های مورد پسند آقایان است. می توان این ست را برای مناسبت های مختلف و در روزهای خاص مانند روز پدر یا روز تولد به پدر، برادر، همسر، دوست و حتی معلمان هدیه داد.

از ویژگی های بارز دیگری که چرم ها دارند که باعث می شود افراد به خرید آنها مشتاق باشند و افراد را ترغیب به خریداری می کند، ماندگاری طولانی مدت و لاکچری بودن ظاهر آن است که زیبایی و محبوبیت ست چرم را در بین همه افراد دوچندان می کند.

پیشنهاد ما برای شما این است که حداقل یک بار هم که شده از ست هدیۀ چرم برای آقایان استفاده کنید تا تاثیرگذاری آن را ببینید چون که ست چرمی از لوازم و اکسسوری های مورد استفاده، کاربردی و دوست داشتنی همۀ آقایان تشکیل شده است.

قیمت ست هدیه چرم

قیمت ست هدیه چرم به نسبت تعداد محصولات و آیتم هایی که درون باکس انتخابی وجود دارد، بستگی دارد و متغیر است. طبیعتا هر زمانی که آیتم ها و محصولات بیشتر و با کیفیت تری در یک ست هدیه جای بگیرد، قیمت آن محصول هم افزایش پیدا می کند.

 

 

چطور کیفیت ست هدیه چرم را تشخیص دهیم؟

برای خرید هدیه، ست چرم از بهترین انتخاب ها هستند زیرا محصولات خیلی کمی را می توان پیدا کرد که بتواند با ماندگاری محصولات چرمی برابری کند.

در هنگام خرید ست هدیه چرم باید از اصالت ذاتی آنها، کاربردی بودن محصولات، عمر طولانی، استفادۀ روزمره و دیده شدن توسط گیرنده بصورت روزانه مطمئن باشیم و سپس اقدام به خرید کنیم. همۀ این شرایط دست به دست هم می دهند تا از یک ست هدیۀ چرم، محصولی تاثیرگذار و پرطرفدار بسازند.

ست هدیه چه رنگی بخرم؟

هر رنگی مزایا و معایب و همچنین طرفداران خاص خود را دارد. چرم هایی به رنگ قهوه ای علاوه بر جذابیت بیشتر از حالت طبیعی تر و ملموس تری هم برخوردار هستند اما در مقابل آنها، چرم هایی به رنگ مشکی امکان ست شدن با هر رنگ لباس و تمامی استایل ها را دارد و همچنین رنگ مشکی از امکان بیشتری در خصوص پسندیده شدن توسط مخاطبان به نسبت رنگ قهوه ای، برخوردار است.

برای خرید ست هدیه، چه نوع چرمی بخرم؟

چرم های فلوتر یا همان شرانک ها، چرم هایی با سطوح غیر صاف و دون دون هستند که در محصولات مختلف به کار برده می شوند و در مقابل خط ها و خش ها مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند و چون لطیف تر و نرم تر از انواع چرم های موجود در بازار هستند، در طول زمان دیرتر دفرمه شده و به آسانی تغییر شکل نمی دهند.

چرم های الگانت یا همان شبرو ها، از چرم های طبیعی موجود در بازار هستند که برخلاف فلوتر ها، از سطحی صاف برخوردار هستند و از آنها برای تولید محصولات لوکس استفاده می شوند که این نوع چرم ها از زیبایی و جلوۀ بیشتری نسبت به فلوترها برخوردار اند.

در پاسخ به این سوال که چرم فلوتر خریداری کنیم یا الگانت باید گفت که در درجه اول این یک سوال کاملا سلیقه ای است و شما هر مدلی که دلخواهتان باشد را می توانید خریداری کنید اما از لحاظ کیفیت چرم های فلوتر به دلیل داشتن عمر طولانی تر و دیرتر دفرمه شدن گزینه های خوبی برای هدیه دادن و استفاده طولانی مدت نسبت به الگانت ها هستند.

ست هدیۀ چرم را با کیف کتی بخرم یا کیف جیبی؟

درباره این موضوع باید گفت هر فردی سلیقه خاص خود را دارد و هنگام خرید ست چرم باید به عادات پوششی و استایل مخاطب توجه بسیار زیادی داشته باشیم.

کیف های کتی به نام کیف های پالتویی نیز شناخته می شوند. از خصوصیات آنها باید به جادار بودن آنها اشاره کرد که معمولا می توان داخل آنها تعداد زیادی کارت های اعتباری را جای داد. این کیف ها معمولا بصورت دو لت هستند و مثل کیف های چرم جیبی، کتی ها ام باید از ظرافت و نازکی بهره برده باشند و در نهایت باید از قرار دادن وسایل اضافی در آن خودداری کرد.

کیف های جیبی، کوچک ترین سایز و ابعاد را در بین کل کیف های مردانه به خود اختصاص می دهد. این کیف ها عموما از دو بخش تشکیل می شوند. بخش اول برای قرار دادن اسکناس است و بخش دوم هم برای قرار دادن دو تا چهار کارت اعتباری. چون که این محصول در جیب شلوارهای مرانه قرار می گیرد باید از ظریفت و نازکی بسیار بالایی برخوردار باشد.

اگر شخصی که قصد دارید برای او هدیه بخرید فردی است که بیشتر استایل های رسمی مانند کت و شلوار را می پسندد یا عادت دارد کیف پول را در دستش بگیرد، کیف های کتی انتخاب های خوی و بی نظیری بری آنها هستند ولی برای افراد اسپرت پوش یا کسانی که بیشتر جین می پوشند، کیف های جیبی پیشنهاد بهتری است.

ست هدیه چند تکه بگیرم؟

این مورد کاملا دلخواه است و بستگی به هزینه و بودجه ای دارد که شما می خواهید برای فرد مقابل خود خرج کنید. عموما ست هایی که سه تکه اند بسیار چشم گیر تر، گران تر و همچنین تاثیرگذار تر از ست های دو تکه هستند.

امکان حک کردن اسم افراد روی چرم هست یا نه؟

به طور حتم حک کردن اسم افراد برروی چرم ها، هدیه شما را بسیار منحصر به فرد تر و شیک تر خواهد کرد و قابلیتی است که در همه شرایط و همه جا نمی توان آن را پیدا و اجرا کرد ولی ایراد این کار این است که پس از حک شدن اسم افراد بر روی چرم ها، قابلیت عودت یا تعویض کالا و محصولات در صورت پسند نشدن و یا هر دلیل دیگری طی هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.