۷ مد زنانه پاییز که از حالا می‌توانید بپوشید!

محمدمصطفی یوسف زاده
24 مهر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

پاییز، فصل زیبایی‌هاست و ما در آن شاهد تغییر تغییر رنگ‌های زمین هستیم. در این فصل، برگ‌ها می‌ریزند همه جا به رنگ نارنجی در می‌آید و به طبع آب‌وهوا نیز تغییر می‌کند. به همین دلیل استایل و تیپ خود را متناسب با پاییز تغییر می‌دهند. در این مقاله قصد داریم به بررسی تیپ‌های مختلفی که می‌توان در فصل پاییز پوشید، بپردازیم. پاییز فصلی است که در آن می‌توان لباس‌های بسیار شیک و زیبایی پوشید همچنین تیپ جذابی زد. سپس برای لذت بردن از چنین شرایطی به بیرون خانه رفت. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع علاقه‌مند هستید و می‌خواهید بیشتر در مورد تیپ‌های پاییزه بدانید با ما تا انتها همراه باشید.

از چه تیپ‌هایی می‌توان در فصل پاییز استفاده کرد؟

در فصل پاییز می‌توان از تیپ‌های مختلفی استفاده کرد که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طرح‌های باغ‌ وحشی

الگوها و طرح‌هایی با ظاهری شبیه به پوست حیوانات مانند پلنگی، گورخری و پوست ماری از جذابیت‌های مد زنانه در فصل پاییز به شمار می‌روند. این طرح‌ها اغلب نمادی از طبیعت و پوست حیوانات هستند؛ به همین دلیل این توانایی دارند که تازگی و جذابیتی ویژه به استایل شما ببخشند. از طرح‌های پلنگ‌ی و گورخری گرفته تا مدل‌های ماری، همگی شیک هستند و باعث منحصربه فرد شدن استایل شما خواهند شد.

بنابراین، اگر به دنبال انتخاب تیپ پاییزی با الهام از طبیعت هستید، پیشنهاد می‌شود که به دامن‌ها، شومیزها و نیم بوت‌ها با این طرح‌ها دقت کنید. به عنوان مثال، یک دامن شیک با طرح پلنگی می‌تواند گزینه‌ی عالیی برای استایل پاییزی شما باشد. تیپ خود را می‌توانید با انتخاب یک شومیز متناسب با دامنتان کامل کنید. همچنین، نیم بوت‌هایی با طرح پوست حیوانات نیز می‌توانند استایلتان را زیبا و جذاب‌تر کنند. بعضی از انواع برندهای دامن و بلوز با طرح حیوانات عبارت‌اند از:

دامن کوتاه کوتون (Koton) با طرح پلنگی.

دامن کوتاه مانگو (Mango) با طرح گورخری.

دامن ویسکوز ورا مدا (VERO MODA) با طرح پوست مار.

بلوز یقه هفت پیسز (PIECES) با طرح پلنگی.

بلوز آستین بند ورا مدا (VERO MODA)با طرح گورخری.

این لباس‌ها جلوه بسیار زیبایی به تیپ پاییز شما بدهند و باعث درخشیدن شما شوند. در نتیجه همیشه به انتخاب‌های خود با دقت نگاه کنید و تیپی را بزنید که برازنده شما باشد.

استفاده از لباس‌هایی با رنگ روشن

رنگ‌های زرد روشن، کاربنی و قرمز آلبالویی روشن، هر کدام به تنهایی از جذابیت و شکوه خود برخوردار هستند، اما زمانی که با رنگ‌های دیگر در استایل ترکیب شوند، یک تیپ رنگی جالب و جذاب ایجاد می‌کنند. علی‌رغم اینکه انتظار می‌رود استایل زنانه در فصل پاییز بیشتر سمت رنگ‌های تیره و شمعی می‌رود، اما باید دانست استفاده از رنگ‌های روشن و شاد نیز می‌تواند یک انتخاب زیبا برای فصل باشد. این ترکیب رنگی نه تنها برای پاییز بلکه برای تیپ‌های تابستانی نیز مناسب است. در ادامه بعضی از برندهای دارای پیراهن رنگی را معرفی می‌کنیم.

پیراهن بلند زنانه آدیداس (ADIDAS)

پیراهن بلند پرینسیپل (PRINCIPLES)

پیراهن میدی مانگو (MANGO)

پیراهن کوتاه کوییز (QUIZ)

این پیشنهادات به شما امکان می‌دهند تا به راحتی یک استایل رنگارنگ و جذاب بسازید و در هر فصلی از سال، شیک و منحصربه فرد باشید.

کاربرد گردن‌بند لایه لایه

اگر می‌خواهید استایل پاییز خود را چشم‌نواز و زیباتر کنید، می‌توانید از اکسسوری‌های مرتبط با استایلتان مانند گردنبد‌های لایه لایه استفاده کنید. اشاره کردیم که یکی از اکسسوری‌های جذاب در فصل پاییز، استفاده از گردنبندهای لایه‌لایه با اندازه‌ها و طرح‌های مختلف است. برای ایجاد یک استایل جذاب و متفاوت، تنها کافی است که همه این گردنبندها را با هم ترکیب کنید و مطمئن شوید که همگی از یک رنگ خاص برخوردار هستند؛ به عنوان مثال مثلاً همگی طلایی یا همگی نقره‌ای باشند. بعضی از انواع این مدل گردنبدها عبارت‌اند از:

گردنبند اونلی (ONLY)

گردنبند منگو (MANGO)

گردنبند اکسسورایز (ACCESSORIZE)

گردنبند مانگو (MANGO)

با استفاده از این گردنبند‌ها، می‌توانید یک استایل منحصر به فرد و خارق‌العاده برای خود خلق کنید که در هر مکان و زمان، شما را به بسیار جذاب و دلبرا نشان می‌دهد.

استفاده از دامن جین

بی‌شک دامن‌های جین دخترانه با فاق و قد بلند، یکی از زیباترین استایل‎ها به شمار می‌روند. امسال نیز این ترند به قدری پرطرفدار است؛ به صورتی که دامن میدی جین با فاق بلند و جزئیاتی مانند دکمه‌های فلزی منحصر به فرد همچنین دوخت‌ خلاقانه، به عنوان یکی از نقطه‌های قوت مد زنانه در فصل پاییز امسال مطرح شده است. این مدل دامن‌ها برای فصل پاییزی طراحی شده‌اند، اما شما می‌توانید آن‌ها را در تیپ‌های تابستانی خود نیز به کار ببرید. در ادامه بعضی از برندهای دامن جین میدی را معرفی می‌کنیم:

دامن جین دفکتو (DEFACTO)

دامن جین میدی پونت روما (PUNT ROMA)

از این مدل‌ها می‌توانید به عنوان یک قسمت اساسی در تیپ‌های خود استفاده کنید. به عبارت دیگر شما با پوشیدن این نوع دامن و استفاده از اکسسوری و لباس‌های مختلف می‌توانید استایل‌های متفاوت و زیبایی را تجربه کنید. همچنین باعث توجه نگاه‌ها به سمت خودتان شوید.

کیف بافته شده

البته این مدل کیف زنانه در فصل تابستان مورد توجه قرار گرفته است؛ اما می‌تواند برای پاییز هم یک گزینه عالی به شمار برود. این نوع کیف‌ها امکان دارد شما را به یاد کیف‌های کوچک دخترانه بیندازد که در دوران کودکی معمولاً با خودتان داشته‌اید.

به هر حال، این کیف‌های جذاب از طراحی‌های دخترانه به مد لباس زنانه منتقل شده‌اند. کیف‌هی بافته شده در رنگ‌های ساده مانند سفید، شیری، یا مشکی به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانند لطافت و جذابیتی دخترانه به هر استایل شما ببخشند. همچنین باید گفت این نوع کیف‌ها به عنوان جایگزین کوچک و کاربردی برای کیف‌های کلاچ در مهمانی‌ها در نظر گرفته می‌شوند. یکی از انواع آن‌ها می‌توان به کیف دوشی مانگو اشاره کرد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

استفاده از رنگ نارنجی آتشین

استفاده از رنگ قرمزی با طیفی از قهوه‌ای یا سایه‌های تیره می‌تواند به پوست‌های روشن زنانه جلوه‌ ویژه‌ای بدهد. بنابراین، استفاده از یک مدل پیراهن یا سارافون با رنگ نارنجی روشن و جذاب، هماهنگ زیادی با پاییز دارد و یک گزینه مناسب به شمار می‌رود. لازم به ذکر است این رنگ برای فصل تابستان یک گزینه عالی به شمار می‌رود و می‌تواند به شما حس خنکی را القا کند. این رنگ جذاب را به تیپ‌های مهمانی خود اضافه و با سایر رنگ‌های متناسب ست کنید، آنگاه شاهد زیبایی و منحصربه‌فرد بودن استایل خود خواهید شد. از جمله برندهایی که لباس‌های با این رنگ دارند شامل پیراهن نخی مون (MOUN)، بلوز نخی سلکتد (SELECTED) و پیراهن کوتاه ویولتا بای مانگو (VIOLETA BY MANGO) می‌شوند.

لباس‌های رنگ شده با تکنیک راه‌راه رنگی

عبارت تای دای (TIE-DYE) یک اصطلاح مدرن است که به تکنیک رنگ‌کاری دستی روی پارچه‌ها با استفاده از روش‌های سنتی اشاره دارد. لباس‌هایی که دارای خطوط رنگی نامنظم هستند، نمونه‌های بسیار جالبی از این هنر به شمار می‌روند. اما برای داشتن چنین لباسی نیازی نیست خودتان دست به کار شوید و لباس‌هایتان را رنگ کنید، برندهای مختلفی این کار را برای شما انجام داده‌اند. به همین دلیل شما می‌توانید با مشاهده برندهای مختلف لباس مورد نظرتان که با این تکنیک رنگ‌ شده است را انتخاب کنید.

برای ایجاد ترکیب‌های ملایم و جذاب، توجه داشته باشید که تعداد رنگ‌های مورد استفاده در لباس بیشتر از دو یا سه رنگ نباشند. به علاوه رنگ‌های استفاده شده همگی از نظر توناژ به هم نزدیک باشند. برای بقیه استایل خود می‌توانید یکی از رنگ‌های به کار رفته را انتخاب و تیپتان را با آن کامل کنید. به عنوان مثال اگر بلوز شما با این تکنیک رنگ شده، یکی از رنگ‌ها را انتخاب کنید و دامن، کفش، روسری یا کیف خود را آن رنگی بپوشید. به این صورت استایل شما منحصر به فرد خواهد شد. پیشنهاد ما برای این نوع استایل شامل بلوز یقه باز اونلی (ONLY)، بلوز آستین کوتاه دزیگوآل (DESIGUAL)، شومیز ویسکوز مانگو (MANGO) و پیراهن ویسکوز مانگو (MANGO) است.

چه رنگ‌هایی برای پاییز مناسب است؟

رنگ‌های بسیاری برای فصل پاییز مناسب است و می‌تواند استایل شما را هماهنگ با فصل و زیبا کند. در ادامه این رنگ‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رنگ شتری

این رنگ یک انتخاب عالی و همه پسند است که می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید و از جذابیت آن لذت ببرید. لازم به ذکر است این رنگ به راحتی با سایر رنگ‌ها ست می‌شود؛ به همین دلیل استایل‌هایی زیبایی را می‌توانید با این رنگ خلق کنید.

 

رنگ سبز

از دیگر رنگ‌های مناسب پاییز، سبز به شمار می‌رود. این رنگ نیز یک انتخاب جالب و خلاقانه در فصل پاییز است. باید گفت رنگ سبز به آسانی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای ترکیب می‌شود.

رنگ خردلی

رنگ خردلی به عنوان یک رنگ گرم، انتخاب عالیی برای پاییز است. از کلاه، شال گردن، پالتو و بارانی‌های رنگ خردلی می‌توانید برای ایجاد استایل پاییزی و جذاب استفاده کنید.

رنگ طلایی و زرد

استفاده از رنگ‌های طلایی و زرد نیز انتخاب خوبی برای فصل پاییز است. این رنگ‌ها با درخشندگی خود باعث می‌شوند که نیازی به اکسسوری‌های اضافی نداشته باشید.

رنگ قرمز

رنگ قرمز و همه خانواده‌های آن، از جمله زرشکی و جگری، انتخاب‌های جذاب و زیبایی برای پاییز هستند؛ به صورتی که نمی‌توان به راحتی از آن‌ها گذشت. ترکیب این رنگ‌ها با رنگ‌های خنثی مانند خاکستری و مشکی جذابیت شما را دو چندان می‌کند.

رنگ زیتونی

رنگ زیتونی یک انتخاب عالی برای کسانی است که تمایل دارند پوشش‌شان زیاد جلب توجه نکند. به علاوه رنگ استایلشان از رنگ‌های رسمی و مجلل باشد. این رنگ با طیف وسیعی از رنگ‌های قهوه‌ای و کرم ست می‌شود و به شما یک استایل کلاسیک و شیک در پاییز ارائه می‌دهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.