سوالات متداول
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@mrcharm.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
دوست دارم از مسترچرم خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت مسترچرم، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت مسترچرم با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین مسترچرم با سابقه سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد مسترچرم استفاده کنید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از مسترچرم خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به دیجیکالا، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای مسترچرم تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در مسترچرم دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین مسترچرم نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت مسترچرم با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار مسترچرم موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
کالا را ارسال کرده ام اما بعد از چند روزپیغامی برایم آمده که خریدار شکایت کرده و از کالا راضی نیست. تکلیف چیست؟
درصورتی که خریدار راضی نبود میبایست شکایت خود را در سایت مطرح نماید و به شما اطلاع داده میشود تا نسبت به حل مشکل و توضیح جهت رفع ابهامات اقدام نمایید. برای این کار وارد مسترچرم من شوید و نسبت به دفاع از محصول خود توضیحات را ارایه دهید.
هزینه ارسال کالای معیوب بر عهده چه شخصی است؟
هزینه مرجوع کالای معیوب بر عهده سایت مستر چرم می باشد.
درصورت درخواست خریدار به تعویض کفش اگرسایز مناسب نباشد تکلیف چیست؟
اگر ارسال کفش طبق درخواست مشتری باشد و در پنل خرید خود سایز را انتخاب و یا درج کرده باشد و قصد تعویض داشته باشد هزینه های ارسال برعهده خریدار است
چرا خرید از مسترچرم مطمئن است؟ چرا باید به خرید از سایت شما اعتماد کنم؟
تمام محصولاتی که شما از سایت مسترچرم خریداری میکنید دارای 6 ماه گارانتی دوخت، زیره و جنس میباشد.
هنگامی که از خرید خود راضی نیستید با ارائه دلایل منطقی، می توانید در صورتی که
1. چرم روی کفش دچار شکستگی نشده باشد
2. زیره کفش خاکی نشده باشد
3. کیف دچار خط و خش نشده باشد
4. چنانچه سفارش شما در موعد مقرر به دست شما نرسیده باشد تمام مبلغ پرداختی، مسترد میگردد.
در مورد کالا سوال دارم چطوری میتوانم با مسترچرم تماس بگیرم؟
در پایین صفحه سایت بخش چت آنلاین وجود دارد که می توانید سوالات خود را در مورد کالا مطرح نمایید.
تلفن های تماس فروشگاه اینترنتی مستر چرم بطور 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان است.
وجه کالا را پرداخت کردم ولی پس از بازگشت به سایت مسترچرم پیام خطا در عملیات بانکی گرفتم؟
در موارد بسیار خاص به خاطر مشکلات شبکه بانکی و اینترنت، این مشکل ایجاد می گردد که جای نگرانی نبوده و حداکثر پس از 24 ساعت وجه کسر شده به حساب شما برگشت داده می شود. در صورتی که پس از 24 ساعت مشکل برطرف نشد، با پشتیبانی مسترچرم تماس گرفته تا نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
فروشگاه اینترنتی مسترچرم چگونه فعالیت میکند؟
برخی کالاهای موجود بر روی سایت متعلق به برند مسترچرم و برخی دیگرتوسط کاربران در سایت درج میشود و سایت فقط به عنوان واسطه عمل مینماید.