از یک متخصص بپرسید: بهترین (و بدترین) راه برای نگهداری کیف دستی چرم چیست؟

محمدمصطفی یوسف زاده
3 اردیبهشت, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
نگهداری از کیف دستی

راشل کوفسکی، متخصص کیف دستی Christie’s یک راهنمای شش ماده ای برای نگهداری کیف دستی سالم و شاد ارائه می دهد.

ممکن است پس از خرید کیف چرم زنانه ، بازکردن جعبه ، زباله انداختن دستمال کاغذی و از دست دادن رسید ، وسوسه انگیز باشد نگه داشتن همه این موارد مهم است. کلکسیونرها می توانند کیف های دستی نادر و قابل جمع آوری را با مشکلات اساسی و موارد گمشده نادیده بگیرند و فروش کیف محبوب خود را به محض رسیدن زمان مناسب دشوار می کنند. با این حال ، خوب نگاه داشتن کیف های دستی برای چندین سال بسیار ساده است.

کیف دستی زنانه

1- پاک کنید

پس از استفاده از کیف دستی خود، اولین مرحله تخلیه آن از محتویات و گرد و غبار آن است. در صورت نرم بودن کیف می توانید داخل آن را برگردانید و از یک غلتک پرزدار برای رسیدن به آن مکان های سخت قابل دسترسی استفاده کنید. اگر کیف شما از چرم سخت فشرده و دانه ای ساخته شده است ، قسمت بیرونی کیف را با یک حوله کاغذی مرطوب یا یک دستمال مرطوب کودک بدون الکل به آرامی پاک کنید. اگر از چرم طبیعی یا درمان نشده ساخته شده است ، یا اگر عجیب و غریب یا جیر است ، آن را با یک حوله کاغذی خشک گردگیری کنید. برای مسائل جدی تر ، آن را نزد یک شخص حرفه ای ببرید.

پاک کردن کیف

2- ماده

اکنون که کیف شما خالی و تمیز است ، باید آن را پر کنید تا شکل خود را حفظ کند. من پیشنهاد می کنم از دستمال کاغذی بدون اسید ، یک بالش کوچک یا بسته بندی حباب دار استفاده کنید. حتماً سخت افزارهای در معرض دید (از جمله سگک و کشش زیپ) را با یک تکه دستمال کاغذی بپیچید تا به مرور زمان از روی کیف خود اثر نگذارد.

پوشش کیف

3- نگهداری کیف دستی در پوشش

کیف خود را در یک کیسه گرد و غبار نرم و قابل تنفس قرار دهید. برای نداشتن انتقال رنگ ، می توانید از یک بالش نخی در رنگ خنثی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کیسه گرد و غبار به اندازه کافی بزرگ است تا کیف دستی شما هنگام ذخیره شدن تاب نخورد.

4- نگهداری کیف دستی به صورت جدا

سخت افزار این نیست که یک کیف با کیف دیگر تماس داشته باشد، زیرا می تواند اثری از خود برجای بگذارد. علاوه بر این ، هیچ چیز لمس کننده چرم را نگذارید – این باعث می شود رنگ از چرم ثبت شده به هر چیزی که در کنار آن است منتقل شود.

کیف زنانه

5- با دقت رسیدگی کنید

از آویختن کیف های خود خودداری کنید – این باعث تغییر شکل شکل دسته ها می شود.

جعبه کیف

6- جعبه

اگر آن را دارید ، کیف خود را در جعبه اصلی آن ذخیره کنید. در غیر این صورت ، کیف های خود را در یک قفسه در کمد خود قرار دهید. اگر قفسه به اندازه کافی بلند نیست ، اجازه ندهید دسته های کیسه به پایین فشرده شود – در این صورت ، کیف باید صاف باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.