بهترین مدل های لباس برای تابستان

محمدمصطفی یوسف زاده
30 تیر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

با اینکه سرنوشت بسیار از تفریحات و مسافرت های تابستانی زیر سایه ی ویروس کرونا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. ولی طراحی این دسته از لباس ها در دنیای مد و فشن متوقف نشده و احتمالا خود شماهم در انتظار واکسینه شدن و انتخاب مدل لباس تابستانه رنگارنگ برای مهمانی و مسافرت های خود هستید .

در فصل گرم تابستان باید در خرید لباس تابستانی خود بسیار دقت کنید زیرا انتخاب یک لباس نامناسب برای تابستان ممکنن است دردسر ساز شود و شما را در دام گرمای تابستان بیندازد.

به همین جهت در فصل تابستان بهتر است بیشتر از لباس های نخی استفاده کنید تا گرمای کمتری به بدن شما برسد. همچنین ازلباس هایی که حاوی مواد و الیاف پلاستیکی هستند خودداری کنید زیرا این نوع از لباس عرق بدن را جذب خود میکند و باعث بوی بد لباس میشود. همچنین پوست بدن بسیاری از افراد ممکن است به این الیاف  حساسیت نشان داده و  کهیر بزنند .

در این مجله از مستر چرم سعی داریم که انواع لباس های تابستانی را برای شما معرفی کنیم

مدل لباس تابستانه: رنگارنگ و گل دار

لباس رنگارنگ و گل دار

حتی فکر کردن به لباس رنگی و گل داری که هنگام وزیدن نسیم دلنواز همزمان با جریان باد در هوا میرقصد لذت بخش است به دنبال چیزی بروید که در عین زیبایی، متنوع باشد. شما میتوانید این لباس های زیبا را، هم در هنگامی که در دریا هستید بپوشید هم  با انداختن یک روپوش بر روی آن ازادانه به  بازار و گردش  بروید .

بهترین مدل لباس برای تابستان: شلوار چهارخانه

شلوار چهارخانه مدل لباس تابستانه

تابستان بهانه خوبی برای بدرقه کردن رنگارنگ ترین وسایل شماست .پوشیدن یک شلوار چهارخونه رنگارنگ که تابستان را به همراه خود اورده است بسیار جذاب است. پوشیدن یک مانتوی کوتاه با یک شلوار چهارخونه و یا پوشیدن یک تاپ با این نوع شلوار زنانه بسیار چشم گیر میشود. می‌توانید این استایل را با کفش چرم زنانه امتحان کنید و زیبایی خیره کننده آن را ببینید.

مدل کلاسیک

لباس تابستانه مدل کلاسیک

اگر شخصی هستید که به تیپ کلاسیک علاقه دارید این نوع مدل بسیار همسو با علایق شما است . پوشیدن یک شلوار جین به همراه یک تیشرت ساده ی سفید بسیار شیک و جذاب است و یا پوشیدن یک لباس ساده ی بلند به همراه  یک  صندل ساده و یا یک صندل بند دار با این استایل بسیار جذاب است.

مدل LBD

مدل LBD

این نوع لباس ها با بدن شما دوست میباشند و روی بدن شما مینشیند . رنگ 90%این مدل از لباس ها مشکی میباشد و یطور کلی این مدل لباس همیشه کمرش تنگ و چسبونه و حالت گشاد ندارند مدل های ال بی دی بسیار کاربردی بوده و تقریبا با اکثر کیف و کفش ها ست میشود .

لباس مدل تابستانه: دامن با تاپ

دامن با تاپ انتخابی برای لباس تابستانی

شاید پوشیدن یک دامن به همراه یک تاپ  زیر مانتوی جلو باز شما یکی از راحت ترین گزینه ی لباس های تابستانی برای شما باشد . این ترکیب لباس در کنار هم نه تنها بسیار زیبا و جذاب میباشد بلکه بسیار راحت هم میباشد و شما میتوانید در ظهر ،شب و صبح آن را بدون هیچ زحمتی بپوشید و در کنار این راحتی  استایلی جذاب داشته باشید .

رنگ قرمز روشن

رنگ قرمز روشن برای تابستان

فراموش نکنید که چیزهای ظریف را حفظ کنید وقتی صحبت از مد تابستان است ، جسور باشید استفاده  از رنگ های تند و شاد در تابستان و همخوانی رنگ این لباس ها با گل و شکوفه ها و سرسبزی فصل تابستان یک هارمونی رنگ بی نظیر ایجاد میکند . رنگ قرمز روشن یکی از رنگ های برتر برای طراحی لباس های تابستانی میباشد .

ابریشم

لباس های ابریشمی در فصل تابستان

گرچه ابریشم اصلی در تمام 12 ماه سال مفید است ، اما به خصوص در تابستان در روزهایی که می خواهید لباس های کمتری را بپوشید بسیار مفید میباشد.

پارچه های ابریشمی یکی از نرم ترین و بهترین پارچه های دنیا به حساب می ایند . نخ بکار رفته در این پارچه بسیار مناسب فصل تابستان میباشد و بسیار خنک است . پارچه‌های بافته شده از ابریشم همانند منشورهایی هستند که اگر از جهات مختلف به آن‌ها نگاه کنید رنگ‌های متفاوتی از آن می‌بینید

رنگ خنثی

لباس تابستانه با رنگ خنثی

مهم نیست که چه می پوشید ، یک پالت کاملا خنثی چیزی است که شما را در یک روحیه آرام تابستانی قرار می دهد. رنگ های خنثی جزء رنگ هایی هستند که در چرخه سنتی رنگ نمی توانید پیدایشان کنید و عبارتند از مشکی، سفید، خاکستری و رنگ های زمینی روشن مانند خاکی.

لباس ساحلی

لباس ساحلی برای تابستان

لباس ساحلی زنانه به پیراهن های نخی و خنک تابستانه گفته می شود که در انواع  بلند و کوتاه وجود دارند و با اکسسوری هایی مانند: کلاه و عینک آفتابی ست می شوند. پیراهن ساحلی طبق معمول بـه پیراهن‌ هاي کوتاة یا بلند و رنگارنگ حریر، نخی یا قلاب بافی شدة اطلاق می شود .تنوع در طرح و رنگ لباس های ساحلی بسیار زیاد میباشد و گزینه های انتخاب شما را افزایش میدهد.

حریر

لباس با جنس حریر در تابستان

حریر یکی از پارچه‌های پرطرفدار در فصل تابستان  و بهار است. این پارچه خنک برای دوخت لباس مجلسی، شومیز، دامن، رویه لباس، شلوار، شال، مانتو و … کاربرد دارد. الیاف حریر طوری بافته می‌شود که با لمس آن حس لطافت پارچه را درک کنید و بسیار مناسب فصل گرمی مانند تابستان میباشد . پارچه های حریر در انواع اقسام رنگ و مدل ها موجود میباشد .

جامپسوت

مدل لباس جامپسوت برای تابستان

جامپوست ها در دنیای مد و فشن طرفدار های زیادی ب سمت خود کشانده اند . طراحی این مدل از لباس بسیار زیبا و راحت میباشد و مدل جامپوست های گشاد در سال 2021 ترند شده و با سادگی زیبایی که  دارد شما را به طراحی های سال 1990 میبرد که فارق از هرنوع نژاد و جنسیتی بوده است .

مدل لباس تابستانه: شلوار بگ

شلوار بگ با استایل تابستانی

شلوار های بگی طرفدار زیادی در بهار و تابستان 1400 به سمتت خود کشانده است . اگر از پوشیدن شلوار های تنگ و جذب خسته شدید خرید شلوار بگ انتخاب بسیار مناسبی برای شما است . شلوار بگی ها بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان هستند اما، می توانید نمونه های چرمی و جین را در زمستان هم بپوشید

لباس نخ پنبه

انتخاب لباس نخ پنبه برای تابستان

لباس پنبه ای مزایای زیادی دارد که روز به روز بیشتر از قبل شناخته شده و در دنیای مد مورد استفاده قرار می‌گیرد. الیاف پنبه نرم و جاذب هستند و تنفس طبیعی دارند. به همین خاطر برای لباس و لباس زیر مناسب هستند. الیاف پنبه در فصل گرما و تابستان هدایت کننده خوبی در برابر گرما هستند.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.