راهنمای خرید کیف دوشی اسپرت مردانه

محمدمصطفی یوسف زاده
23 اسفند, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

در گذشته به ندرت دیده می‌شد که آقایون از کیف دوشی چرم اسپرت استفاده کنند و اگر نیاز به جابجایی اسناد داشتند تنها از کیف‌های دستی استفاده می‌کردند. اما این روزها استفاده از موبایل و دیگر تجهیزات الکترونیکی آقایون را نیز مجبور به استفاده از کیف دوشی کرده است. البته این تنها نیاز نیست که آن‌ها برای استفاده از کیف ترغیب می‌کند بلکه زیبایی که کیف چرم دوشی به استایل اسپرت آن‌ها اضافه می‌کند نیز دلیل خوبی برای استفاده از این کیف‌ها است. کیف چرم دوشی مردانه، چندان بزرگ نیستند اما اگر تمایل به داشتن یک مدل بزرگ باشید، به راحتی می‌توانید آن را پیدا کرده و خریداری کنید. این کیف‌ها اغلب به صورت یک طرفه استفاده می‌شود تا دست‌ها آزاد باشند. این کیف‌ها فضای مناسبی برای نگهداری اسناد، موبایل، تبلت، کیف پول و … دارد. این روزها طراحان زیادی برای تولید این محصول دست به کار شده و مدل‌های بسیار جذابی را طراحی و به مرحله تولید رسانده است. از این رو در زمان خرید کیف دوشی چند نکته هر چند ساده را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

سایز کیف دوشی را با توجه به نیاز انتخاب کنید

نگاهی به تجهیزات همراه خود بی اندازید و با توجه به ابعاد آن بهترین گزینه را انتخاب کنید. بزرگ بودن کیف اسپرت چرم می‌تواند دست و پا گیر باشد و استایل شما را به هم بریزید. مخصوصاً در مورد افراد لاغر استفاده از کیف‌های بزرگ آن‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد. در ضمن مدل‌های کوچک نیز ممکن است فضای کافی برای نگه‌داشتن وسایل شما را نداشته باشد. از این رو یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که در زمان خرید کیف باید به آن توجه کنید، ابعاد کیف است. آن را با توجه به وسایل همراه و همچنین اندام خود استفاده کنید.

با توجه به اندامتان کیف دوشی خریداری کنید

خریدن کیف دوشی چرم اسپرت تنها برای جابجایی لوازم نیست و این کیف جزوی از استایل شما خواهد شد. به همین دلیل باید تکمیل‌کننده زیبایی اندام شما باشد.کیفی را انتخاب کنید که چندان بزرگ نباشد، مخصوصاً اگر لاغر باشید در زیر یک کیف بزرگ لاغرتر از آنچه هستید دیده می‌شوید. کیف‌های خیلی کوچک هم برای افراد چاق مناسب نیست چرا که آن‌ها را چاق‌تر نمایش می‌دهد. اگر قد کوتاه هستید کیف بزرگ و بلند برای شما مناسب نیست چرا که قدکوتاه‌تر دیده خواهید شد. کیف دوشی چرم اسپرت را به شکلی انتخاب کنید که دقیقاً در میان اندام شما قرار گیرد.

به تعداد جیب‌ها و فضای داخلی کیف دقت کنید

کیف همراهتان تنها برای نشان دادن زیبایی استایلتان نیست و بهتر است به کارتان بیاید. به عبارتی بهتر است بتوانید اشیا و وسایل خودتان را در آن قرار دهید. یکی از مهم‌ترین وظایف یک کیف نظم دادن به اشیا همراه ما است. اگر قرار باشد بعد از گذاشتن وسایلتان دقایق زیادی به دنبال آن‌ها در کیفتان باشید، این کیف کار شما را سخت‌تر خواهد کرد. پس دقت کنید کیف فایل‌بندی مناسبی داشته باشد تا بتوانید با یک نظم مناسب وسایلتان را در آن منظم بچینید.

نیم نگاهی به بند کیف داشته باشید

بهتر است بند کیف دوشی چرم اسپرت قابلیت تنظیم داشته باشد. این به شما کمک می‌کند که ابعاد آن را درست مطابق خواسته خودتان و بهتر بگوییم قدتان تنظیم کنید. البته بیشتر کیف‌های مردانه این آپشن را دارند اما نیم تگاهی داشته باشید تا اگر نداشت بلافاصله از خرید آن منصرف شوید و یا لااقل قبل از خرید کیف آن را تست کنید. بند کیف باید مقاوم و مستحکم طراحی شود چرا که تمام فشار وسایل در طول روز روی آن است. کیف هرچه بزرگ‌تر می‌شود باید عرض بندش نیز زیاد شود. به این شکل میزان فشاری که روی شانه وارد می‌شود کمتر خواهد شد. این گزینه می‌تواند از بروز درد در شانه شما کم کند.

به متریال کیف دقت کنید

کیف چرم را می‌توان هم از چرم طبیعی دوخت و هم از مصنوعات شبیه چرم. نا گفته مشخص است که چرم طبیعی ماندگاری و زیبایی بسیار بیشتری نسبت به دیگر مواد اولیه دارد اما قیمت آن گران است. البته نباید فراموش کردم که فوم‌های شبیه به چرم عمر بسیار کوتاهی دارند و در کوتاه مدت کیفیت خود را از دست می‌دهند. از این رو با اینکه هزینه کمتری پرداخت می‌کنید اما مدت زمان کوتاه‌تری نیز از این کیف استفاده خواهید کرد. زیبایی این فوم‌ها در مقابل چرم قابل مقایسه نیست.

به یاد داشته باشید محصولات مراقبت از چرم را نیز بخرید

گفتیم چرم طبیعی ماندگاری زیادی دارد؛ اما چرم نیاز به مراقبت و نگهداری نیز دارد. چرم محصولی طبیعی است و درست مانند پوست انسان نیاز به مراقبت دارد. در غیر این صورت خیلی زود خشک شده و پوسته پوسته می‌شود. محصولاتی وجود دارد که جهت مراقبت از چرم تهیه می‌شوند مانند واکس چرم؛ اما شما می‌توانید از دیگر مواد چرب کننده نیز برای مراقبت از کیف دوشی چرم اسپورت خود استفاده کنید. محصولاتی که برای این کار تولید می‌شوند، به خوبی می‌توانند از پوسته پوسته شدن، از بین رفتن رنگ چرم و کاهش طول عمر آن جلوگیری کنند. البته شما باید به صورت مرتب از واکس چرم استفاده کنید.

به کیفیت یراق‌آلات توجه کنید

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید کیف چرم تنها چرم نیست، بلکه این کیف چرم نیاز به یراق‌آلات، دکمه، زیپ و … نیز دارد. هر چند کیفیت چرم به کار رفته در ساخت کیف بالا باشد، اگر کیفیت یراق‌آلات آن پایین باشد، باید کیف را دور بی اندازید. استیل بهترین گزینه برای قسمت‌های فلزی یک کیف چرم است. چرا که ماندگاری بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی و همچنین رطوبت دارد. در ضمن رنگ خود را از دست نمی‌دهد و در رنگ‌های مختلف نیز  تولید می‌شود.

استایل کیف را انتخاب کنید

کیف چرم با توجه به شکل ظاهری برای استایل های مختلف طراحی می‌شوند. با توجه به مکان و زمانی که قرار است از کیف استفاده کنید استایل آن را انتخاب نمایید. کیف‌هایی که جیب کمتری دارند و ساده‌تر هستند برای مهمانی‌های دورهمی دوستانه مناسب هستند اما اگر قرار است در طول روز از آن استفاده  کنید مدل‌هایی را برگزینید که به کار شما بیایند. جیب‌های متناسبی دارند و در طول روز شما را به خوبی همراهی می‌کنند.

در انتخاب رنگ توجه کنید

اصولاً طبق قوانین مد و لباس همه آنچه از چرم می‌پوشید باید از یک رنگ باشد. برای مثال یک مرد خوش‌پوش کیف دوشی چرم اسپرت خود را با بند ساعت، کفش چرم، کمربند و…. ست می‌کند. البته که ممکن است در یک روز از همه این مجموعه هم‌زمان استفاده نکنید اما باید رنگ هر کدام از این موارد با هم یکسان یا لااقل در یک تونالیته باشند. پس با دقت و توجه به دیگر اکسسوری‌های چرم خود کیف خود را انتخاب نمایید.

دقت کنید وزن کیفتان زیاد نباشد

به صورت طبیعی کیف شما قرار است پر شود از کاغذ، موبایل، کیف و … به همین دلیل سنگین خواهد شد. اما اگر از اول کیف سنگینی را انتخاب کنید، بعد از قرار دادن وسایل در آن بعد از مدتی شانه درد خواهید گرفت. حتی این درد ممکن است به کمر و گردن شما نیز منتقل شود. از این رو سعی کنید کیف سبکی انتخاب کنید تا در طولانی مدت با مشکلات این چنینی مواجه نشوید.

قیمت کیف را فراموش کنید

در نگاه اول خرید کیف دوشی چرم اسپرت گران به نظر می‌سرد. این گرانی شاید در نگاه اول سخت باشد اما باید بدانید که خرید چرم یک سرمایه گذاری است. شما یک بار یک کیف با کیفیت می‌خرید و مدت‌ها از آن استفاده می‌کنید. این در حالی است که در صورت خرید کیف بی کیفیت ممکن است بعد از چند ماه شاهد خراب شدن کیف و از بین رفتن کیفیت آن باشید. دوباره یک مبلغی را هزینه کرده و کیف جدیدی خریداری کنید. این است که خرید کیف چرم یک سرمایه گذاری است.

کلام آخر

مسترچرم تولیدکننده انواع کیف چرم مردانه و زنانه مجموعه کاملی از انواع کیف را در فروشگاه اینترنتی خود جمع‌آوری کرده است. پیشنهاد می‌کنیم به این سایت مراجعه کرده و از محصولات ما دیدن نمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.