۶ مدل صندل زنانه که تابستان استایل شما را زیر و رو می‌کنند!

محمدمصطفی یوسف زاده
8 مرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

برای آب و هوای گرم در روزهای پیش رو و آفتاب داغ تابستان، بهتر است یک استایل خنک و راحت دنبال کنید. حتما به اهمیت استفاده از کفش‌هایی که به پاهای شما اجازه می‌دهند تا نفس بکشند و هوا را بگیرند توجه داشته باشید.

۱. صندل زنانه با زیره‌ی بلند

صندل زنانه جدید لژدار

خبر خوب برای کسانی که می‌خواهند قد بلندتر باشند: در سال مدل صندل لژدار زنانه بسیار مشهور است. این صندل‌ها ایده‌آل برای ترکیب با شلوار جین کورت (بریده شده) یا پیراهن‌های نخی و گلدار هستند که در دهه ۷۰ میلادی محبوب بودند.

۲. صندل‌های پاپیونی

صندل زنانه شیک پاپیون دار

صندل‌هایی که رویشان پاپیون کوچک و زیبا قرار دارد، به هر استایلی جذابیت و زیبایی ویژه ای می‌بخشد. صندل‌ها با پشت باز و کمی پاشنه دار شناخته می‌شوند و با پاپیون مطابق جلوی هر قطعه پوشاکی که انتخاب می‌کنید، از پیراهن تا کت و دامن مجلسی، زیبایی و شیکت آن را به نمایش می‌گذارند.

۳. صندل‌های بندی

مدل صندل زنانه بندی

صندل‌هایی که بالای مچ پا یا روی ساق قرار می‌گیرند، یکی از مدل‌های محبوب صندل زنانه هستند. این صندل‌ها به درستی برای استایل‌های خنک و در سواحل مناسب هستند.

۴. مدل صندل زنانه نامتقارن

صندل زنانه مجلسی

صندل‌ها به شکلی خاص و نو در بازار آمده‌اند. طرح روی آن‌ها بسیار جالب و مدرن است و جزئیات کوروشی هم دارند. این صندل‌ها در طرح و رنگ‌هایی جذاب و چشمگیر عرضه می‌شوند و ساختار ساده و کوچکی دارند.

۵. صندل‌های دو بندی

صندل تابستانی

این صندل زنانه دارای دو بند ضخیم در قسمت پشتی است که یادآور مدل‌های دهه 90 میلادی است. این صندل‌ها با وجود سادگی، بسیار شیک هستند و همچنین بسیار راحت و زیبا هستند.

۶. صندل‌های لاانگشتی

صندل لا انگشتی

اگرچه صندل لاانگشتی روزگاری معمولی و رایج در کفش‌های تابستانی و صندل‌های زنانه به حساب نمی‌آمد، اما در سال 2023 این نوع صندل‌ها یک تحول قابل توجه را تجربه کردند. اکنون این صندل‌ها تبدیل به آیتم‌های با سبک شیک و در عین حال راحتی شده‌اند که هرچشمی را در رویدادهای مد جلب می‌کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.