محبوب ترین مدل کیف 2021

محمدمصطفی یوسف زاده
24 تیر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
محبوب ترین مدل کیف 2021

در دنیای مدرن امروزی استفاده از اکسسوری هایی مانند کیف چرم زنانه بسیار پر طرفدار میباشد، انتخاب اکسسوری مناسب برای استایل خود میتواند تاثیر بسیار زیادی در ظاهر شما داشته باشد. بنابراین  باید در انتخاب این اکسسوری بسیار مهم دقت لازم را داشته و یک شناخت کلی نسبت به انواع و اقسام و محبوب ترین مدل کیف 2021 داشته باشید .

در این مقاله از مستر چرم ما سعی در آن داریم  که انواع کیف های ترند 2021 را برای شما معرفی کنیم با ما همراه باشید..

در میان کیف های متنوع سال 2021 انواع کیف چرم در قالب کیف هایی با زنجیر های قطور ،کیف های دوشی چرم، کیف های کاراس بادی و مخمل  هم وجود دارند . تمام این کیف ها در هفته های مد  در میلان ،پاریس ، کپنهگان دیده میشود .

انواع مدل کیف در سال 2021 بسیار زیاد است؛اما با برسی کالکشن کیف برند هایی مانند فندی، ویکتوریا بکهام ، شنل و لوئیس ویتون میتوان  مدل های زیر را بیشتر دید و اگر قصد خرید کیف را دارید میتوانید از بین موارد زیر کیف مورد نظر خود را بشناسید:

  1. کیف پر دار

کیف پردار ترند سال 2021

تزئین کیف با پر همیشه مورد توجه خانم ها بوده است و میشود گفت که این نوع تزئین  همواره خودش را در دل  خانم ها جا کرده است. به همین دلیل  استفاده از پر از گذشته تا کنون در مدل کیف ها مورد استفاه قرار گرفته است . البته در گذشته استفاده از پر بصورت پراکنده و کم بوده اما امروزه استفاده ی  زیاد پر در تزئین کیف ترند شده است .

  1. کیف زنیجر دار

کیف زنیجر دار ترند سال 2021

زنیجر کیف های دستی بزرگ از فصل پاییز  2019 ظاهر شده است ، اما برای بهار 2021 از زنجیر های نسبتا بزرگی استفاده شده است. این زنجیر ها نه تنها به عنوان بند کیف بلکه در قسمت بالای کفش و همچنین در قطعات جواهرات هم مورد استفاده قرار میگیرد. با وجود بزرگ بودن این زنجیر ها هنوز هم احساس زنانه و ظریف بودن دارند و مطمئننا مورد پسند دختران و خانم های خوش سلیقه قرار میگیرد.

  1. کیف هلالی

ترند کیف هلالی در سال 2021

این نوع از کیف ها  جادار بوده  و علاوه بر جادار بودن حمل و نقل اسانی نیز دارند بطور معمول این نوع کیف ها دارای دوخت زیبایی بوده و طراحی مدرنی دارند. دلیلی وجود ندارد که شما یکی از این کیف هارا برای فصل بهار و یا تابستان انتخاب نکنید.

  1. کیف خزدار

کیف خزدار محبوب در سال 2021

کیف خزدار یک نوع کیف فانتزی بسیار شیک و خاص میاشد و معمولا دسته ی کوتاهی دارد.  یکی از جدیدترین ترندهای کیف امسال، مدل‌های خزدار است که طرفدار های خاص خود را دارد . کیف های خز دار در انواع مختلف رنگ ها و مدل ها وجود دارد و بسته به سلیقه خود میتوانید آن را تهیه کنید.

  1. کیف گردنی

محبوبیت کیف های گردنی در سال 2021

کیف های گردنی بصورت کوچک میباشند و دارای بند گردنی ظریفی هستند که به دور گردن حلقه میشوند . این نوع کیف ها  در کالکشن برندهایی مثل شنل ، مکس ، فندی، و مارا زیاد دیده می‌شود.

  1. کیف سایز بزرگ

مدل کیف سایز بزرگ 2021

کیف های بزرگ هم در ترند های سال 1400دیده شده است . این کیف های بزرگ علاوه برقابلیت حمل وسایل ضروری قابلیت این را نیز دارد که یک کشو از کمد لباس شما را در خود خالی کنید !!! این نوع کیف ها معمولا بصورت چرم میباشند و دارای یک بند بلند دوشی هستند و طرح ساده ای داشته و زیاد تجملاتی نیستند.

  1. کیف مرواریدی

کیف مرواریدی 2021

مروارید همواره جزء یکی از جذاب ترین اکسسوری ها برای خانم ها بوده و هست . استفاده از این نوع اکسسوری جذاب در تزئین کیف ها باعث خاص شدن آن میشود و بسیار مورد پسند خانم هایی که به مروارید علاقه دارند میباشد .

  1. کیف مینیمال

کیف مینیمال

این نوع کیف ها معمولا طرح های ساده ای دارد و بدون هیچ زحمتی با انواع لباس های شما ست میشود و اگر مشتاق یک کیف ساده با کمی لبه هستید این نوع کیف بسیار مناسب شما میباشد . کیف های مینیمال امروزه ترند شده اند.

  1. کیف چرمی نرم

کیف چرمی نرم

چیزی عجیب و غریب در مورد کیف های چرمی نرم وجود دارد.آنها هنگامی که در دست گرفته میشوند راحت هستند و حتی  از فشار دادن آن ها در دستتان احساس خوبی خواهید داشت. علاوه براین کیف های چرمی ظاهری بسیار شیک دارند و همیشه پرطرفدار میباشند.

 

  1. کیف دورنگ

کیف دورنگ

درست است که در دنیای مد و فشن کیف های تک رنگ بیشتر به چشم می اید ولی کیف های دو رنگ نیز مورد توجه این دنیای شگفت انگیز نیز میباشند . کیف های دو رنگ میتواند یک استایل خاص به ظاهر شما ببخشد و شمارا متفاوت نشان دهد .

  1. کیف بافتنی

کیف بافتنی

امروز کیف های بافتنی مورد توجه قرار گرفته و ترند شده اند .درترند کیف سال 1400 نیز کیف های بافتنی وجود دارند این نوع کیف ها در عین حال که ساده هستند جذاب و خاص نیز میباشند .

  1. کیف دو تکه

کیف دو تکه

اگر فردی هستید که همیشه طبق قواعد و قوانین پیش نمیروید این نوع کیف با روحیه ی شما سازگار میباشد . اگر در انتخاب کیف بزرگ و یا کیف کوچک تردید دارید میتوانید هردوی آن ها را باهم انتخاب کنید .کیف های دو تیکه در سال 2021 ترند شده و طرفدار های خاص خود را دارد .

  1. کیف کراس بادی

کیف کراس بادی

کیف های کراس بادی را میتوان جزء یکی از پرکاربرد ترین کیف ها دانست زیرا حمل و جابجایی این نوع کیف ها بسیار راحت و آسان میباشد و برای  هر فرد و مکانی مناسب است. این نوع کیف ها بگونه ای هستند که میتوانید گوشی و عینک دودی خود را درون آن قرار دهید .

  1. کیف تخم مرغی

کیف تخم مرغی

یکی از جدیدترین  مدل کیف های سال 2021 کیف های تخم مرغی میباشند از انجا که در دنیای مد و فشن هیچ چیزی بطور ثابت وجود ندارد و همواره متغیر میباشد شکل و ظاهر کیف ها هم بصورت مکعبی یا مستطیلی باقی نمیماند . کیف های تخم مرغی دارای ظاهری فوق العاده خاص بوده و جزء کیف های فانتزیی به حساب می ایند.

سخن اخر

انواع کیف زنانه محبوب در سال 2021

در این مقاله با انواع کیف های ترند سال 1400 اشنا شدید . توصیه میکنیم که در هنگام خرید کیف به عوامل دیگر اجزای استایل خود نیز دقت کنید. اجزایی مانند کفش، شال و مانتو .. زیراهرکدام از این اجزاء تاثیر بخصوصی در ترکیب استایل شما داشته و یک انتخاب غلط میتواند همخوانی لباس های شمارا با یک دیگر به هم بزند و از شکیلی استایل شما بکاهد .

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.