هدیه روز زن و روز مادر چه کادویی بخریم مناسب‌تر است؟

محمدمصطفی یوسف زاده
15 دی, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
هدیه ی روز مادر و روز زن

سال‌هاست در ایران تولد حضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن جشن گرفته می‌شود. این روز فرصت مناسبی است تا برای همسر و مادر خود خاطره‌ای دل انگیز رقم بزنیم. روز مادر یکی از بهترین زمان‌هاست که می‌توانیم عشق و علاقه خود را نسبت به مادر و همسر خود ابراز کنیم.  بدون توجه به سن و سال، همه ما به دنبال خرید بهترین هدیه روز زن برای مادر و همسر خود هستیم. انتخاب بهترین هدیه روز مادر تا حد زیادی به سلیقه و علاقه‌ فرد بستگی دارد. ما تلاش کرده‌ایم تا به شما در انتخاب بهترین هدیه برای روز مادر کمک کنیم.

مناسب­ترین هدیه روز زن

در روز زن هدیه‌ای را انتخاب کنید که در شأن مادر و همسرتان باشد و علاوه بر قیمت مناسب، شیک و جذاب به نظر برسد.هدیه‌ی روز زن برای همسران و مادران می‌تواند موارد متنوعی از جمله مانتوهای با نقوش ایرانی پیراهن‌های مجلسی، لوازم شخصی برقی، شال و روسری، لوازم آرایش چشم و ابرو، ساعت مچی، لوازم بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو، کیف، و لوازم خانه و محیط زندگی شامل کرم های دور چشم، کانسیلر، سرم ترمیمی پوست و مو، و لوازم خانه و محیط زندگی شامل وسایل آشپزخانه و دکوراسیون منزل را در نظر گرفت. هدف اصلی این است که هدیه‌ای مناسب و مورد علاقه برای این افراد خاص انتخاب شود تا آنها را خوشحالکند.

پوشاک

بانوان علاقه بسیاری به پوشاک دارند. بنابراین هدیه لباس به عنوان کادوی روز زن می­تواند گزینه ایده آلی محسوب شود. انتخاب لباس همیشه مورد توجه قرار می­گیرد زیرا علاوه بر قیمت مناسبی که دارد, از تنوع بالایی برخوردار است. شما می­توانید به عنوان هدیه روز زن لباس مجلسی, شومیز, لباس و شلوار ست و پیراهن زنانه را در اولویت قرار دهید. اگر قصد دارید مادر یا همسر خود را سوپرایز کنید بهتر است خرید خود را  اینترنتی و به صورت آنلاین انجام دهید. با اینکار تنوع بالایی از لباس­ها را بررسی می­کنید و قیمت­ فروشگاه­های مختلف را متوجه خواهید شد.

شال و روسری

شال و روسری انواع مختلفی دارند و بانوان همواره از آن استفاده می‌کنند. بنابراین کادو دادن شال و روسری به عنوان هدیه روز زن فکر هوشمندانه‌ای است. امروزه شال و روسری‌های قواره دار مورد توجه خانوم ها قرار گرفته‌‌اند. شاید از خودتان بپرسید که قواره دار به چه معناست؟ در صورتی که شال یا روسری انتخابی، بالای ۱۰۰ سانتی متر باشد به  آن قواره دار می‌گویند.

شال و روسری طرح‌های گوناگونی دارد و مطابق با هر سلیقه‌ای در بازار وجود دارد. طرح‌های کلاسیک، اسلیمی، گلدار، آبرنگی و سنتی پرطرفدارترین‌ها هستند که با مشورت فروشنده و سلیقه مادر یا همسرتان می‌توانید آن را انتخاب نمائید. خرید اینترنتی روسری جدید را در سایت ما تجربه کنید.

اکسسوری

از جذاب­ترین هدایای روز زن برای همسر, بدون شک اکسسوری­ها هستند که امروزه طرفداران بیشماری در بین خانوم­ها دارند. علاقه خانوم­ها به زیورآلات غیر قابلانکار است. در نتیجه با در نظر داشتن سلیقه و استایل آن­ها می­توانید سوپرایز به یادماندنی برجای بگذارید. شما می‌توانید انگشتر، دستبند، گردنبند و… را به صورت استیل، نقره و یا طلا تهیه کرده و در جعبه جواهرات به همسر و مادرتان هدیه دهید.

اگر می‌خواهید به مادرتان هدیه‌ای بدهید که هم ارزش مادی داشته باشد و هم ارزش معنوی باید بگوییم لوازم سنتی قدیمی ایرانی بهترین انتخاب هستند. کمتر مادری وجود دارد که به آثار هنری و به ویژه صنایع دستی سنتی ایران علاقه‌مند نباشد. بنابراین یک هدیه از میان آثار هنرمندانه صنایع دستی می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. با آشنایی با سلیقه هنری و روحیه مادرتان، می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از صنایع دستی فاخر ایرانی بهترین هدیه روز مادر را انتخاب کنید. این محصولات برای مادران جوان و مسن قابل استفاده هستند.

عینک دودی

عینک دودی به عنوان یک اکسسوری همه پسند گزینه ایده‌آلی برای روز زن به شمار می‌رود. پیشنهاد ما به شما این است که عینک دودی را از فروشگاه‌ های معتبر و قابل اعتماد خریداری فرمائید. در غیر این صورت ممکن است چشم را پس از مدتی استفاده اذیت و یا حتی ضعیف کند. UV عینک دودی را در مغازه مورد بررسی قرار دهید.

کیف و کفش ست

اگر به دنبال هدیه­ای منحصر به فرد و در عین حال شیک هستید, کیف و کفش ست بهترین انتخاب پیش روی شما است. هنگام خرید چنین کادویی باید دقت فرمائید که دوخت و کیفیت کار بالا باشد تا مورد استقبال فرد قرار گیرد. همیشه یک نکته را به خاطر بسپارید که هرچند برای خرید یک جنس مرغوب باید هزینه بیشتری بپردازید اما مسلما زمان استفاده و کارایی کار بالاتر می­رود.

کیف چرم زنانه می­تواند یک هدیه خاطره­انگیز برای روز مادر شمرده شود. جنس چرمی در صورت اصل بودن تا مدت­های طولانی قابل استفاده است. لازم است چند نکته را در انتخاب کیف و کفش چرم زنانه به یاد داشته باشید:

  1. کفش چرم زنانه در صورتی مناسب هدیه دادن است که رنگ آن در گذر زمان تغییر نکند، بوی بدی ندهد و دقیقا اندازه سایز پای فرد باشد.
  2. اگر جنس مرغوب انتخاب کنید احتمال زدگی پا در کفش کمتر است. زیرا استانداردها در تولید محصول به خوبی رعایت شده‌است.
  3. نوع دوخت هم در ظاهر و هم در کیفیت کیف چرم زنانه تأثیرگذار است. بنابراین از اهمیت آن قافل نشوید.
  4. توجه داشته باشید که کیف نباید وزن زیادی داشته باشد زیرا در طی استفاده فشاره بیشتری وارد می‌کند و استفاده از آن خسته‌کننده می‌شود.

عطر زنانه

همه شما برندهای عطری از جمله کوکو شنل، ورساچه، دیور، 212 Sexy را می‌شناسید. این عطرها  به عنوان یک هدیه ارزشمند، ماندگاری و بوی خوبی دارند و کمتر کسی است که رایحه آن‌ها را دوست نداشته باشد. نکته مهمی که قبل از خرید عطر باید به آن توجه کنید، طبع عطرهاست. اگر خانوم یا مادرتان از رایحه‌های گرم و شیرین استفاده می‌کند باید بوی نزدیک به آن را انتخاب کنید.

لوازم آرایشی

لوازم ارایشی گزینه‌ای است که هیچوقت تکراری نمی‌شود و از بازه قیمتی و تنوع بالایی برخوردار است. شما می‌توانید از رژ لب گرفته تا بادی اسپلش و کرم‌های مرطوب کننده را هدیه دهید. پیشنهاد ما به شما این است که یک باکس هدیه تهیه کنید و لوازم آرایشی برندهای مورد علاقه همسرتان را در جعبه قرار دهید. برای مثال می‌توانید لوازم آرایشی همچون رژ لب، کرم پودر، رژ گونه، ریمل، سایه چشم و ابرو را همراه با گل رز درون پک قرمز قرار دهید. بدون شک چنین هدیه ارزشمندی همسرتان را خرسند و خوشحال می‌سازد.

برندهای معتبر لوازم آرایشی عبارتند از
سیلینیک
مک
میبلین
گ اوربن دیکی

اوریفلیم
کاور گرل
آون
رولون
اتود

کلام پایانی

هر ساله به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا در ایران  جشن و شادی برگزار می‌شود. این اشتیاق ناشی از تمایل و بهانه‌ای است که بتوانیم مقام زنان و مادران ایرانی را تجلیل کنیم. همان‌طور که در این مقاله بررسی کردید: برای هدیه روز زن و خوشحال کردن عزیزانتان گزینه‌های بسیاری پیش رو دارید. هدایایی از جمله اکسسوری و زیور آلات، عینک دودی، پوشاک, کفش چرم زنانه و عطر بهترین انتخاب‌هایی هستند که مطابق با سلیقه همسر و مادر خود می‌توانید انتخاب نمائید‌. توجه داشته باشید علاوه بر قیمت مناسب کالا، باید هدیه‌ای را برگزینید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.