چرا کیف چرم زنانه مناسب ترین انتخاب است؟

محمدمصطفی یوسف زاده
20 اسفند, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

افراد مشهور و شیک پوش که یه ظاهر خود توجه ویژه ای دارند، همیشه تمایل دارند در کنار انتخاب لباس‌های گران قیمت از کیف و کفش چرم زنانه یا مردانه نیز برای دوچندان شدن جذابیت ظاهری خود استفاده کنند.

آنقدر پولدار نیستم که جنس ارزان بخرم….

مرغوبیت و ماندگاری چرم طبیعی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که شما را مجاب می‌کند تا با پرداخت اندکی هزینه‌ی بیشتر ، نسبت به چرم  صنوعی از کیفیت و زیبایی این محصول لذت ببرید.

استحکام و دوام، بوی خوب و تاثیرگذار ، حس گرمای مطلوبی که از چرم طبیعی دریافت می‌کنید همگی در کنار هم باعث گرایش افراد زیبا پوش به سمت چرم طبیعی شده است.

در دباغی برای دستیابی به چرم طبیعی روش‌های ویژه ای به کار گرفته می‌شود تا به ماندگاری چرم بیش از پیش بیافزاید.

چرم مصنوعی از مواد پلیمری و پلاستیکی تهیه می‌شود. به همین دلیل  انعطاف پذیری کم‌تری نسبت به چرم طبیعی دارد. همچنین بوی منعکس شده از چرم غیرطبیعی نامطلوب است و به مرور زمان از بین می‌رود.

در راستای گزینش و تشخیص چرم مصنوعی از طبیعی می‌توانید از برندهای شناخته شده‌ی ایرانی مثل مستر چرم (mrcharm) خریدی مطمئن انجام دهید.

تاریخچه‌ی صنعت چرم در 5000 سال پیش از میلاد

یونانیان و رومیان اولین تاجران صنعت چرم بوده‌اند.

افسار ورکاب اسب، لباس‌های جنگی، کمربند ،کیف و کفش از جمله کالاهایی است، که در آن دوران مورد توجه بشریت بودند.

صنعت چرم در ایران نیز از گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته و تبریز را می‌توان اولیت شهری دانست که کارخانه‌ی چرم سازی در آن تاسیس شد. امروزه نیز شهرهای تهران و مشهد نیز در این راستا فعالیت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند.

معرفی برندهای جهانی کیف چرم زنانه:

GUCCI

برند گوجی جزء معروف ترین برندهای کیف و کفش درکشور ایتالیا است و جایگاه ویژه‌ای در صنعت مد و محصولات چرم در این کشور  به خود اختصاص داده است.

کیف گوچی

CHANEL

موسس این بردند فرانسوی کوکو شنل است. کیف‌‌های گران قیمت و شیک از محصولات این شرکت می‌باشد این شرکت برای تولید محصولات خود از چرم استفاده می‌کند.

کیف شنل

PRADA

یکی از برندها‌ی قدیمی ایتالیایی است که در راستای ارائه‌ی کالاهای لوکس از جمله کیف چرم زنانه در کشور فرانسه فعالیت می‌کند.

کیف Prada

LOUIS VUITTON

از محصولات این شرک می‌توان کیف‌های چرمی با طرح‌های ساده که برای استفاده‌ی روزمره‌ی بانوان مناسب است، را نام برد.

کیف لویی ویتون

HERMES

هرمس، از برندهای شناخته شده در صنعت مد فرانسه است. که گران‌ترین محصول آن کیف بایکینگ است. این محصول برای بازیگر معروفی به نام جین برکین طراحی شده است.

کیف هرمس

COACH

کوچ، یک برند لوکس آمریکایی است که از کالاهای شیک آن می‌توان کیف‌های چرم بادوام و شیک را نام برد.

کیف Coach

BURBERRY

این برند از جمله برندهای انگلیسی مورد توجه خاندان سلطنتی است که در زمینه‌ی طراحی و تولید کالاهای گران‌قیمت و لوکس فعالیت می‌کند.

کیف بربری

FENDI

برند فرندی در تولیدات خود از چرم و خز استفاده می‌کند و همین مسئله باعث یافتن جایگاه ویژه ای در صنعت مد و فشن برای این برند شده است. مدل‌های کیف این برند در طرح‌های باگتی زده شده است.

کیف فندی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.