چند مدل کیف زنانه لاکچری

۸ مدل کیف زنانه لاکچری

خانم‌های شیک‌پوش همیشه تلاش می‌کنند که نوع پوشش خود را متناسب با زمان و مکانی که در آن قرار می‌گیرند طراحی کنند. گاه استایل اسپرت، گاه مجلسی، گاه اداری و گاه خیابانی. تمام اجزای به کار رفته در استایل از ریز و درشت، همگی در ساختار نهایی آن تأثیر دارند. یکی از مهم‌ترین اجزا که جایگاه ویژه در استایل خانم‌ها دارد، کیف زنانه می‌باشد. که حتماً باید متناسب با سایر اجزا انتخاب شود. خانم‌های لاکچری پسند همیشه به سراغ خاص‌ترین و شیک‌ترین مدل‌ها می‌گردند. در این مطلب قصد داریم چند مدل کیف زنانه لاکچری را به شما معرفی کنیم.

کیف زنانه لاکچری چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر نگاهی به محصولات موجود در بازار بیندازید با انواع بسیار متنوعی از کیف زنانه رو به رو خواهید شد که از نظر رنگ و طرح و مدل و اندازه و متریال اولیه و بسیاری از خصوصیات دیگر با هم متفاوت هستند. برای آنکه بتوانید یک کیف لاکچری انتخاب کنید ویژگی‌های زیر را در آن جستجو نمایید:

بهترین جنس

امروزه کیف‌های زنانه با استفاده از مواد اولیه گوناگون همچون انواع پارچه، چرم مصنوعی چرم طبیعی و … تولید می‌شوند. اما در این میان، چرم طبیعی چیز دیگری است. چرم، ماده‌ای کاملاً طبیعی است که از دباغی پوست حیوانات مختلف به دست می‌آید. بیشتر کیف‌های چرمی با استفاده از چرم گاوی و بزی تهیه می‌شوند. که چرم گاوی، به نسبت بهتر و مقاوم‌تر است. البته محصولاتی را هم می‌توانید بیابید که از چرم‌های کمیاب‌تر مانند چرم کروکودیل تولید شده و طبیعتاً قیمت بالاتری نیز دارند. روند دشوار تهیه این متریال و همچنین ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد موجب می‌شود محصولاتی که با استفاده از آن تولید می‌شوند جذابیت بالایی داشته و جزو لوازم لوکس و لاکچری به شمار آیند. یک کیف چرم اصل، هر چند کاملاً ساده، می‌تواند یک کیف زنانه لاکچری تمام عیار باشد.

برند معتبر

خانم‌هایی که به دنبال کیف زنانه لاکچری می‌گردند معمولاً ابتدا به برند آن توجه می‌کنند. چرا که برند محصول تا حدود زیادی می‌تواند معرف کیفیت آن باشد. خوشبختانه امروزه محصولات چرمی بسیار با کیفیت با برندهای خارجی و ایرانی در دسترس مشتریان قرار دارند. بهتر است از فروشگاه‌های چرم معتبر خرید کنید و برندهای شناخته شده را برگزینید.

طراحی خاص

سلیقه مشتریان همیشه یکسان نیست. به همین دلیل انواع متنوعی از طرح و مدل‌های زیبا از کیف زنانه را در بازار می‌بینیم. مقصود از طراحی خاص، اشکال عجیب و غریب کیف نیست. همان‌طور که گفتیم، گاها یک کیف بسیار ساده می‌تواند استایل شما را تبدیل به یک استایل خاص و لاکچری کند. فقط کافی است انتخاب صحیحی داشته باشید. اما گاهی هم یک ایده خلاقانه در ساخت کیف می‌تواند طرح منحصر به فردی به آن ببخشد. به عنوان مثال دوخت‌های تزیینی، جواهردوزی، سنگ دوزی، استفاده از یراق‌آلات شیک و تکه‌دوزی‌های زیبا با استفاده از چرم‌های گران‌قیمت از جمله این طرح‌ها می‌باشند.

وزن سبک و ابعاد مناسب

حتی اگر گران‌قیمت‌ترین کیف را هم بخرید، یک انتخاب نادرست و یک ناهماهنگی می‌تواند جلوه جذاب آن را از بین ببرد. همان‌طور که می‌دانید کیف‌های زنانه در ابعاد متنوع تولید می‌شوند. از کیف‌های مینی که هیچ چیزی داخلشان جا نمی‌شود و فقط جنبه تزیینی دارند گرفته تا کیف‌های سایز بزرگ که به راحتی می‌توانید نیمی از کمد لباستان را در آن جای دهید. اما اینکه کدام اندازه برای استایل شما و همچنین فرم و شکل بدنتان مناسب است، نکته مهمی است که باید در هنگام خرید مد نظر داشته باشید. همچنین یک کیف زنانه لاکچری وزن سبکی دارد و شما می‌توانید به راحتی آن را حمل کنید.

مدل‌های کیف زنانه مناسب لاکچری پسندها

با توجه به نکاتی که گفته شد، یک کیف زنانه به خودی خود نمی‌تواند لقب بهترین کیف دنیا را از آن خود کند. بلکه زمانی جذابیت و خاص بودن آن به چشم می‌آید که در موقعیت صحیح قرار گیرد. بهتر است بگوییم کافی است شما با در نظر گرفتن سلیقه شخصی، مد روز و صد البته رعایت تناسب میان استایلتان با مدل کیف منتخب خود توجه کنید. در این صورت می‌توانید یک کیف زنانه لاکچری داشته باشید. برخی از مدل‌هایی که می‌توانیم برای شما پیشنهاد دهیم به شرح زیر می‌باشند:

  1. کیف دستی ذوزنقه‌ای

سال‌هاست که کیف‌های ذوزنقه‌ای جزو پرطرفدارترین گزینه‌ها در دنیای مد هستند. این کیف‌ها در مدل‌های متنوع تولید می‌شوند و برای افراد در سنین مختلف و موقعیت‌های متفاوت از جمله دانشگاه، مجالس کاری، مراسم عروسی و میهمانی‌های خانوادگی کاربرد دارند. معمولاً جادار هستند و از نظر اندازه دارای ابعادی بسیار متناسب (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک) می‌باشند. دسته‌های تعبیه شده به گونه‌ای هستند که حمل کیف در دست آسان است.

  1. کیف دستی کوچک و فانتزی

اگر لازم نیست لوازم زیادی با خود حمل کنید بهتر است یک کیف دستی چرم زیبا انتخاب کنید. کیف‌های دستی در انواع و اقسام مدل‌ها طراحی شده‌اند که می‌توانند برای استایل‌های مختلف شما کاربرد داشته باشند. اما در این میان مدل‌های مجلسی بسیار لاکچری که از چرم طبیعی تولید شده‌اند خودنمایی می‌کنند. برخی کاملاً ساده و در عین حال بسیار زیبا هستند. و برخی دیگر با استفاده از روش‌های مختلف و هنرمندانه تزیین شده‌اند. شما می‌توانید کیف دستی مجلسی خود را با لباس و اکسسوری‌های مجلسی ست کنید و استایل خود را با یک کیف زنانه لاکچری جذاب‌تر کنید.

  1. کیف رودوشی شیک و لاکچری

مدل‌های زیبای کیف رودوشی چرم یکی دیگر از انواع کیف زنانه لاکچری است که می‌توانید متناسب با نوع طراحی آن برای استایل اسپرت یا مجلسی خود استفاده کنید. کیف رودوشی اندازه‌های مختلفی دارد. در انتخاب این کیف‌ها به فرم بدن خود توجه کنید. اگر جزو خانم‌های ریزنقش هستید بهتر است سراغ مدل‌های با سایز کوچکتر بروید. اما اگر مدام مجبورید لوازم بسیار زیادی را با خود حمل کنید و از سویی، کاملاً قد بلند و توپر هستید می‌توانید به سراغ سایزهای بزرگتر بروید. کیف‌های رودوشی معمولاً یک دسته کوچک نیز دارند که به راحتی می‌تواند آن را به یک کیف دستی تبدیل کند.

  1. کیف مینی کار شده

امروزه کیف‌های مینی (سایز کوچک) بسیار جذاب را در بازار مشاهده می‌کنیم. شما نهایتاً می‌توانید گوشی موبایل و کارت بانکی خود را درون آن جای دهید. حتی برخی از مدل‌ها آنقدر کوچک هستند که همین لوازم هم داخل آنجا نمی‌شوند. در واقع چنین کیف‌هایی بیش از آنکه کاربردی باشند جنبه تزیینی دارند. اما می‌توانند تحول فوق‌العاده جذابی در استایل شما به وجود آورند.

  1. کیف کتابی مجلسی

در بسیاری از موارد، کیف مجلسی زیبا می‌تواند مصداق بارز یک کیف زنانه لاکچری باشد. همان‌طور که از نامش پیداست باز و بسته شدن آن مانند باز و بسته کردن یک کتاب است. رنگ و طرح‌های بسیار زیبای این مدل از کیف‌ها را به راحتی می‌توانید با مانتو، بارانی و یا حتی لباس مجلسی لاکچری خود ست کنید.

  1. کیف منحنی شکل و خاص

امسال با کیف‌های جدیدی که به عنوان ترند سال معرفی شده و بسیار مورد استقبال بانوان و دختر خانم‌ها قرار گرفتند مواجه شدیم. این کیف‌ها دارای اشکال منحنی شکل بودند. برخی هلالی، برخی نیم دایره و برخی به شکل دایره کامل. معمولاً دارای آویزهایی ترکیبی از چرم و زنجیر دارند. در رنگ‌های بسیار شاد و متنوع تولید می‌شوند که شما به راحتی می‌توانید با کفش و روسری و لباس خود ست کنید و استایل شیکی را برای خود طراحی نمایید. اندازه این کیف‌ها متفاوت است و می‌توانید با توجه به نیاز خود یک مدل بزرگ و جادار یا یک کیف سایز کوچک منحنی را برگزینید.

  1. کیف‌های دارای یراق‌آلات فلزی خاص

در ساخت برخی از کیف‌ها از سگک‌های خیلی بزرگ یا زنجیرهای فلزی بلند، قفل‌های تزیینی کوچک و یراق‌آلات دیگر که کاملاً جلب توجه می‌کنند استفاده می‌شود. امروزه چنین محصولاتی به شدت مورد استقبال جوانان قرار می‌گیرند. همین خصوصیت می‌تواند کیف منتخب شما را به یک کیف زنانه لاکچری تبدیل کند.

  1. کیف‌های چند تکه

بسیاری از خانم‌ها به نظم دهی لوازم درون کیف خود بسیار حساس هستند. بی‌نظمی ذهن آن‌ها را به هم می‌ریزد. در واقع نظم و آراستگی می‌تواند به شما کمک کند آرامش و جذابیت بیشتری داشته باشید. کیف‌های چند تکه برای این منظور طراحی شده‌اند. این محصولات معمولاً دارای سه یا چند تکه هستند که شامل یک کیف دستی بزرگ، یک کیف پول و کیف لوازم آرایشی می‌باشند. اگر جزو خانم‌هایی هستید که معمولاً لوازم ریز و درشت متعددی را با خود حمل می‌کنید می‌توانید یک کیف چند تکه تهیه کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

کلام آخر

اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم به جای انتخاب چند کیف جورواجور و ارزان قیمت به خرید یک کیف زنانه لاکچری فکر کنید. فرقی ندارد ساده یا پرزرق و برق، کوچک یا بزرگ، دستی یا دوشی در هر حال سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که دارای جنس با کیفیت و رنگ و طرح جذاب و خاص باشد. مستر چرم برای آنکه زمینه خرید آسان را برای مشتریان خود فراهم کند اقدام به ارائه محصولات چرمی با کیفیت و خاص کرده است. چنانچه قصد خرید اینترنتی محصولات چرمی را دارید می‌توانید از راهنمایی‌ها و پیشنهادات این سایت بهره‌مند شوید.

محمدمصطفی یوسف زاده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *