کاپشن چرم مردانه و زنانه

محمدمصطفی یوسف زاده
28 آبان, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کاپشن چرم

در کمد لباس های شما نیز تعداد زیادی کاپشن و بالاپوش های زمستانه وجود دارد. اغلب خانم ها و آقایان شیک پوش در میان لباس های زمستانه خود یک کت یا کاپشن چرمی اصل دارند. افراد برای خریدن لباس هایی از جنس چرم به دنبال مرغوب ترین و با کیفیت ترین چرم ها هستند. افراد با هر بازه سنی در کمد لباس خود یک کاپشن چرم دارند.

لباس های چرمی از جمله لباس هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه ظاهری جذاب و شیک دارد. همان طور که می دانید تنوع در طرح کاپشن های چرم مردانه نسبت به مدل های زنانه کمتر می باشد. این در حالی است که طراحان مستر چرم طرح های متنوع و جذابی را نیز برای آقایان در نظر گرفته اند. کاپشن های رنگی در سایز بندی های مختلف پاسخگوی هر نوع سلیقه ای است.

بررسی کیفیت کاپشن های چرم اصل از برند مستر چرم

مستر چرم توانسته با عرضه جدیدترین سبک ها و مدل های کاپشن مردانه چرم، بخش فروش زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. این برند با عرضه لباس های چرمی با کیفیت و قیمت مناسب همواره به دنبال فراهم کردن زمینه خرید برای همگان بوده است. آقایان و خانم های شیک پوش به دنبال تیپ و استایل خاص با این نوع کاپشن ها هستند. مستر چرم یکی از برترین تولید کنندگان پوشاک چرم در کشور می باشد.

طراحی های جدید کاپشن مردانه این برند به حدی شیک و جذاب است که اکثر خریداران آن از نسل جوان و در میان افراد ورزشکار و موتور سوار است. تمامی کاپشن های این برند از چرم اصل بوده و رویه داخلی آن به طور کامل آستر کاری شده است. با توجه به تنوع در رنگ و طرح های کاپشن مردانه و زنانه می توانید بر اساس سلیقه در میان تنوع بسیار زیاد کاپشن های چرم، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید کاپشن چرم باید حتماً راهنمای سایزبندی لباس هایی با جنس چرم را بررسی نمایید تا انتخاب صحیحی داشته باشید. در ادامه اطلاعات کاملی درباره نحوه صحیح اندازه گیری سایز در اختیار شما قرار می دهیم:

راهنمای سایزبندی کاپشن چرم مردانه

هنگامی که افراد از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنند، ساعت ها منتظر رسیدن بسته خود هستند. بنابراین بدیهی است که تمایلی ندارند هنگام پرو لباس با سایز های کوچک تر یا بزرگ تر از اندازه خود رو به رو شوند. به همین دلیل قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید سایز خود را به درستی اندازه بگیرید. برای اندازه گیری صحیح سایز خود مراحل زیر را به صورت قدم به قدم انجام دهید:

  • دور سینه و باسن خود را با یک متر پارچه ای اندازه گیری کنید. در این حالت باید برجسته ترین بخش را ملاک اندازه گیری قرار دهید.
  • در مرحله دوم نوبت به اندازه گیری دور کمر در باریک ترین قسمت آن می رسد. برای اندازه گیری سایز بهتر است متر را به صورت فشرده در دست نگیرید تا اندازه گیری های شما نرمال باشد.
  • تمامی اندازه گیری ها را در یک کاغذ نوشته و با جدول ارائه شده در بخش پایین منطبق کنید تا بتوانید سایز تان را به صورت صحیح به دست آورید.

توجه داشته باشید که به دلیل احتمال یک تا دو سانتی متر خطای اندازه گیری، بهتر است اندازه ها را ۳ تا ۴ سانتی متر بزرگتر از اندازه های انتخابی خود در نظر بگیرید تا لباسی که می خرید نسبت به سایز شما تنگ نباشد.

جدول سایزبندی کاپشن چرم مردانه و زنانه مستر چرم

اندازه های داده شده در جدول زیر بر اساس استانداردهای جهانی برای کاپشن های چرم مردانه و زنانه است. در نظر داشته باشید که اندازه های هر یک از مدل های کاپشن مستر چرب در صفحه مرتبط با آن محصول نیز درج شده است.

شما می توانید بعد از انتخاب نمودن سایز خود به صفحه مورد نظر مراجعه کرده و در آنجا انتخاب دقیق تری را داشته باشید. توجه داشته باشید اگر بر اساس مراحل گفته شده باز هم در انتخاب سایز خود دچار شک و تردید شدید، می توانید اندازه های خود را، بر اساس آنچه گفته شد برای کارشناسان ارسال کنید تا برای خرید سایز دقیق تره شما را راهنمایی کنند.

جدول سایربندی کاپشن چرم مردانه

 

سایز سایز معادل دور سینه دور کمر دور باسن
۴XS ۴۰ ۸۰ ۶۶ ۸۴
۳XS ۴۲ ۸۴ ۷۰ ۸۸
XXS ۴۴ ۸۸ ۷۴ ۹۲
XS ۴۶ ۹۲ ۷۸ ۹۶
S ۴۸ ۹۶ ۸۲ ۱۰۰
M ۵۰ ۱۰۰ ۸۶ ۱۰۴
L ۵۲ ۱۰۴ ۹۰ ۱۰۸
XL ۵۴ ۱۰۸ ۹۴ ۱۱۲
XXL ۵۶ ۱۱۲ ۹۸ ۱۱۶
۳XL ۵۸ ۱۱۶ ۱۰۲ ۱۲۰
۴XL ۶۰ ۱۲۰ ۱۰۶ ۱۲۴
۵X ۶۲ ۱۲۴ ۱۱۰ ۱۲۸
۶XL ۶۴ ۱۲۸ ۱۱۴ ۱۳۲

 

جدول سایزبندی کاپشن چرم زنانه

 

سایز سایز معادل دور سینه دور کمر دور باسن
S ۳۶ ۸۴ ۶۶ ۹۰
M ۳۸ ۸۸ ۷۰ ۹۴
L ۴۰ ۹۲ ۷۴ ۹۸
Xl ۴۲ ۹۶ ۷۸ ۱۰۲
۲XL ۴۴ ۱۰۰ ۸۲ ۱۰۶
۳XL ۴۶ ۱۰۴ ۸۶ ۱۱۰
۴XL ۴۸ ۱۰۸ ۹۰ ۱۱۴
۵XL ۵۰ ۱۱۲ ۹۴ ۱۱۸
۶XL ۵۲ ۱۱۶ ۹۸ ۱۲۲
۷XL ۵۴ ۱۲۰ ۱۰۲ ۱۲۶

 

دلیل محبوبیت بالای کاپشن های چرم چیست؟

از اساسی ترین نیاز های هر انسان در فصل سرما داشتن یک کاپشن شیک و با کیفیت است که بتواند در برابر سرما مقاومت خوبی از خود نشان دهد. در این میان کاپشن چرم به عنوان یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. زیرا این جنس از کاپشن ها نسبت به سایر کاپشن ها دارای مزایا و برتری هایی هستند. اگر شما نیز به دنبال یافتن علت محبوبیت این کاپشن ها هستید تا انتها با ما همراه باشید.

مزایای انواع کاپشن های چرم مردانه و زنانه مستر چرم

  • این مدل از کاپشن ها دارای ماندگاری بالا و طول عمر زیادی هستند. یکی از بهترین مزایای آن ها این است که رویه خارجی آن دچار پوسیدگی نمی شود.
  • سایز بندی های دقیق و دوخت باکیفیت کت های چرمی بالاترین مطابقت را با سایز شما خواهند داشت.
  • کاپشن های چرم در انواع رنگ ها و مدل های مختلف باعث استایلی شیک و خاص می شود و جذابیت شخصیت شما را دو چندان می‌ کند.
  • همان طور که می دانید محصولات چرمی هیچ وقت از رده خارج نشده و همواره مد می باشد. زیرا این مدل لباس ها همواره دارای طرفداران خاص خود هستند.
  • طراحی و دوخت این کاپشن های چرمی به گونه ای است که از الیاف خاصی برای جلوگیری از نفوذ سرما به داخل و همچنین گرم و نرم بودن آن استفاده می شود.

نکات مهم برای خرید کاپشن های چرمی

اگر جز افرادی هستید که برای اولین بار قصد خرید کاپشن چرم دارید، احتمالاً با سوالات زیادی در ذهن خود مواجه می شوید. بنابراین قصد داریم در ادامه شما را با نکات مهمی که در هنگام خرید کاپشن های چرمی باید مورد توجه قرار دهید آشنا کنیم:

قبل از هر چیز بهتر است به دنبال مدل هایی باشید که با استایل و سبک پوشش شما مطابقت دارد. سپس ویژگی‌ های مورد نظرتان را در آن بررسی کنید.

  • کیفیت دوخت کاپشن

یکی از اساسی ترین مواردی که نشانگر کیفیت و تمیزی کار کاپشن های چرمی است، دوخت آن می باشد. علاوه بر این، دوخت باکیفیت زیپ و درز های کاپشن نیز بسیار مهم است. در غیر این صورت ممکن است پس از مدتی دچار خرابی یا پارگی شود.

  • متریال استفاده شده در دوخت کاپشن چرم

توجه داشته باشید که جنس چرم مورد استفاده در دوخت کت و کاپشن های چرمی نیز یکی از موارد مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا چرم های طبیعی شامل انواع مختلفی از جمله چرم گوسفند، گاو، گوساله، بز، جیر و … هستند. توجه داشته باشید که هر کدام از چرم های گفته شده در صنعت چرم دوزی کاربردهای معینی دارند. امروزه چرم های مصنوعی نیز وارد صنعت پوشاک شده و تولیدات متنوعی از آن ها در بازار ها دیده می شود. لازم به ذکر است که کیفیت و ماندگاری چرم طبیعی نسبت به چرم های مصنوعی چندین برابر است.

  • انتخاب سایز مناسب

برای هر فردی مهم است که لباسی که خریداری می‌ کند با اندام و سایز چبندی بدن او مطابقت داشته باشد. به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید های اینترنتی جدول سایزبندی لباس مورد نظر خود را بررسی و سایز خود را در جدول مربوطه پیدا کنید.

  • انتخاب رنگ مناسب لباس

بهترین گزینه برای خرید کاپشن و کت چرمی، رنگ های مشکی و تیره است. زیرا این رنگ ها همواره مد بوده و با هر تیپ و استایلی ست می شود. کاپشن های مشکی چرم را می توان با هر رنگ کیف، کمربند یا کفش هماهنگ کرد. به طور کلی کاپشن های مشکی چرم می‌ تواند یک استایل بسیار خاص و منحصر به فرد را برای شما رقم بزند.

چگونه از فروشگاه مستر چرم کاپشن چرمی خریداری کنیم؟

برای انجام یک خرید اینترنتی آسان و رضایت بخش باید به دنبال پیدا کردن یک فروشگاه معتبر با تنوع بالا در طرح ها و مدل های متنوع باشید. علاوه بر موارد گفته شده پردازش مراحل خرید و ارسال کالا به مشتریان در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. ضمانت پس از فروش نیز یکی از موارد مهمی است که موجب آسودگی خیال افراد در خرید های اینترنتی می شود.

مستر چرم عرضه کننده کاپشن های چرمی در انواع طرح ها و مدل ها بوده که سالهاست بر تمامی اصول و قواعد مشتری مداری پایبند است. این مجموعه مشتریان را ارزشمندترین دارایی خود می دانند و تمام تلاش خود را برای انجام یک خرید مطمئن و راحت به کار می گیرند. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.