پوشاک پاییز و زمستان 2021

محمدمصطفی یوسف زاده
30 اسفند, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پوشاک پاییز و زمستان 2021

با توجه به اینکه بیماری همه گیر COVID-19 فعلی هنوز در سراسر جهان وجود دارد ، بسیار مهم است که ما بر حفظ سلامت جسمی و روحی و همچنین آماده سازی لباس های اساسی برای پوشیدن در ماه های پاییز و زمستان آینده تمرکز کنیم.

در این وبلاگ، Heinnie Haynes قصد دارد لباس های مهم ماجراجوی روزمره و بهترین گزینه های انتخابی را برای محافظت از خود در برابر سرما انتخاب کند، در حالی که همچنان می توانید از مناظر اطراف خود لذت ببرید.

لایه های پایه و لباس زیر

از جون ها و جلیقه های بلند گرفته تا شلوار چسبان فشاری و پوست های غواصی ، اگر در طول دوره سرما برای مدت طولانی در فضای باز هستید ، ضروری است که برای شروع یک لایه پایه اصلی بپوشید ، زیرا به تنظیم کلی شما کمک می کند دمای بدن و عملکرد کلی بدن شما را بهبود بخشد.

هنگام تمرکز بر روی بهترین مواد برای لایه های پایه ، متداول ترین نوع مورد استفاده دسته گسترده ای از مواد مصنوعی است، زیرا آنها سخت پوشیده و بهترین عملکرد فتیله سازی را فراهم می کنند (این بدان معنی است که عرق کمتری حفظ می شود.) این معمولاً با ایجاد می شود پلی استر با ماده دیگری مانند پلی پروپیلن مخلوط شده است.

لایه های پایه و لباس زیر

شلوار

هر ماجراجو در فضای باز نیاز به پوشیدن لباسهایی دارد که هم ماندگار است و هم باعث سهولت در فعالیتهای خارج از منزل، مانند کوهنوردی، هوای صعود، کوهنوردی، کوهپیمایی، بوته و حتی پیاده روی می شود.

از نظر مواد، شما باید تهیه کننده ای را پیدا کنید که شلوارهای مخصوص طراحی در فضای باز را بفروشد. بنابراین، هیچ شلواری را که ممکن است به عنوان مثال جین باشد، در نظر نگیرید، زیرا با خیس شدن، عایق بندی نمی کند و در مدت زمان کوتاهی خشک نخواهد شد.

لایه ها و کت های برتر

لایه ها و کت های برتر

هنگام مشاهده لایه بالایی عالی، آنها باید هم ضد باد و هم ضدآب باشند و به اندازه کافی بلند باشند تا همپوشانی خوبی با شلوار شما ایجاد کنند و با یک کاپوت قابل اتصال کامل شوند. هنگام نگاه کردن به مواد، باید در حالت ایده آل تنفس و سبک باشد. همچنین، لباس کامل ژاکت / لباس بیرونی باید با مواد با دوام و کیفیت بالا کامل باشد.

استفاده از کلاه در زمستان 2021

کلاه

بدن انسان گرمای زیادی را از طریق سر آزاد می کند، به این معنی که اگر شما یک ماجراجو هستید و دوست دارید برای مدت طولانی در ماه های سردتر به کاوش بپردازید، پس باید اطمینان حاصل کنید که یک کلاه راحت و با کیفیت برای نگهداری دارید که همه گرمای مهم را دارد، و از فرار آن جلوگیری می کند.

برای حفظ بیشتر آن گرمای ضروری به سمت نیمه بالای بدن شما، یک روسری نیز یک گزینه ایده آل است، زیرا می توانید آن را در حین سفرهای طولانی در اطراف دهان خود قرار دهید و نوعی عایق و جیب هوای گرم ایجاد می کند. این جیب عایق به شما کمک می کند تا احساس سوزش ناشی از درجه حرارت شدید صورت را کاهش داده و درد و ناراحتی را که ممکن است مانع انجام بهترین کار شما شود کاهش می دهد.

کفش در زمستان 2021

کفش

ممکن است بدیهی به نظر برس ، اما داشتن کفش مناسب می تواند از شما در برابر مشکلات محیط محافظت کند، خصوصاً اگر در زمین های سنگلاخ و ناهموار هستید. بنابراین ، به جلوگیری از آسیب ها کمک می کند.

وقتی به ماه های سردتر نگاه می کنید، احتمالاً بهترین گزینه چکمه و بوت چرم زنانه و مردانه است، زیرا نه تنها می تواند به حفظ عایق حرارت پای شما کمک کند بلکه از آنها محافظت می کند.

زیره های ضد لغزش و گیرهای یخی

اگر یک ماجراجوی معمولی هستید ، قطعاً ارزش آن را دارد که برای ایمنی خود برخی از گزینه های کفش اضافی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، استفاده از زیره های ضد لغزش برای پایین کفش شما می تواند در برخی از انواع زمین به شما کمک کند ، که به ویژه مفید است. از آنجا که یخبندان و هوای بارانی به ویژه در ماه های پاییز برجسته تر است و در ماه های زمستان به طور مداوم پیشرفت می کند.

علاوه بر این، اگر ترجیح می دهید بیشتر در مناطق کوهستانی و پرچالش کاوش کنید، در ماه های زمستان باید خرید گریپ های یخی را بخرید که به راحتی کفش های شما را پشت سر می گذارند و به کاهش احتمال سقوط احتمالی کمک می کنند.

در طول این همه گیری فعلی ، بسیار مهم است که شما به جستجو در فضای باز ادامه دهید تا به شما کمک کند تا دوباره مثبت شوید و سلامت کلی خود را افزایش دهید. اما، همچنین ایده خوبی است که از قبل برای تغییرات مختلف شرایط آب و هوایی که زودتر از آنچه فکر می کنید، رخ دهد، برنامه ریزی کنید.

از قبل برنامه ریزی کنید و از ماجراهای خود لذت ببرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.