طریقه دست گرفتن کیف دستی

طرز صحیح در دست گرفتن کیف یکی از مسائل مهمی است که اکثراً به آن توجه نمی‌کنند. به همان اندازه که مدل کیف مهم است و نقش زیادی در استایل دارد، درست گرفتن کیف نیز اهمیت دارد. طرز دست گرفتن کیف نشان‌دهنده بسیاری از معیارهای شخصیتی در فرد است. بنابراین بهتر است با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید، با طریقه دست گرفتن کیف دستی آشنا باشید. به عنوان مثال مدل گرفتن کیف در مجالس با نوع آن در محل کار و یا محل تحصیل متفاوت است. با این کار می‌توانید هم به شخصیت خود ارزش بیشتری بدهید و هم زیبایی کیف را بیشتر به نمایش بگذارید. در این مقاله قصد داریم به بررسی  انواع مدل‌های گرفتن کیف دستی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

انواع مدل دست گرفتن کیف دستی

گرفتن کیف دستی در دست یا روی شانه و … بستگی به نوع کیف و نیز موقعیتی دارد که در آن قرار گرفته‌اید. نمی‌توان گفت همه کیف را می‌توان به یک شیوه در دست گرفت. ممکن است بند کیف به اندازه‌ای باشد که تنها بتوان آن را در دست گرفت و یا فقط باید بر روی شانه قرار داد. بنابراین بهتر است با توجه به فاکتورهایی مانند نوع کیف و مکانی که در آن هستید، طریقه دست گرفتن کیف دستی را تعیین نمایید. ولی مدل‌های زیادی برای برداشتن کیف وجود دارد که در این قسمت اشاره می‌کنیم:

آویزان کردن کیف از روی شانه

یکی از انواع مدل در دست گرفتن کیف، آویزان کردن آن از شانه است. این مدل برای زمانی کاربرد دارد که اولاً بند کیف بلند باشد و بتوان آن را از شانه آویزان کرد، دوما در مکانی قرار گرفته‌اید که رسمی و مجلسی نیست. به عنوان مثال در یک جمع مهمانی دوستانه یا خانوادگی و یا زمان رفتن به خرید و محل کار، این مدل گزینه خوبی به نظر می‌رسد. زیرا هم اعتماد به نفس فرد را بالاتر می‌برد و هم فرد را شاداب‌تر و جسورتر نشان می‌دهد. بخصوص برای افرادی که استایل اسپرت و یا ساده دارند، این مدل بهتر است. ولی لازم است این نکته را اشاره کنیم که نباید بند  کیف به صورت مورب و ضربدری بوده و صرفاً به صورت آویزان از شانه باشد.

آویزان کردن کیف از روی شانه و به صورت مورب

این طریقه دست گرفتن کیف دستی مربوط به مکان‌های غیر رسمی مانند دانشگاه و یا محل کار است. برای انتخاب این روش بایستی کیف فرد دارای بندهای بلند و ساده بوده و نیز استایل فرد اسپرت و غیر رسمی باشد. در این حالت می‌توانید کیف خود را بر روی شانه و به صورت مورب قرار دهید. با این مدل، فرد آزادی عمل بیشتری داشته و به راحتی می‌تواند از دست‌ها خود برای انجام کارها کمک بگیرد. معمولاً افرادی که از این مدل دست گرفتن کیف دستی تبعیت می‌کنند، افراد راحت و اسپرت پسندی هستند.

نگه داشتن کیف روی شانه و نزدیک بدن

این گزینه برای کیف‌هایی مناسب است که هم دسته بلندی دارند و هم بزرگ هستند. در این حالت می‌توانید کیف دستی را روی شانه و نزدیک بدن قرار دهید. در این مورد هم دسترسی فرد به کیف دستی راحت‌تر بوده و هم در مکان‌های شلوغ، امنیت بیشتری دارد. از این طریقه دست گرفتن کیف دستی می‌توانید در زمان بیرون رفتن و نیز دورهمی‌های دوستانه استفاده کنید.

آویزان کردن کیف از ساق دست

این طریقه دست گرفتن کیف دستی برای زمانی است که دسته کیف کوتاه بوده و نمی‌توانید آن را از شانه خود آویزان کنید. در این حالت کیف را بر روی ساق دست قرار داده و زیبایی استایل و تیپ خود را حفظ کنید. این مدل کیف‌ها از انواع کیف زنانه محبوب خانم‌ها است که ظاهری متین و سنگین را به فرد می‌دهد. امروزه کمتر از کیف‌های دسته بلند استفاده می‌شود و بیشتر کیف‌ها دارای بندی هستند که باید بین آرنج و مچ دست قرار گیرند.

گرفتن کیف دستی با یک دست

نحوه دست گرفتن کیف مجلسی به این صورت است که کیف را با یک دست نگه می‌دارند. این کیف‌ها معمولاً کوچک هستند و مدل کتابی دارند. این طریقه دست گرفتن کیف دستی باعث می‌شود تا فرد دارای شخصیتی مقتدر  و قدرتمند نشان داده شود. این مدل گرفتن کیف برای مجالس گزینه بهتری است و می‌توانید انواع اکسسوری‌ها را با مدل کیف خود ست کنید. زیرا دست‌ها مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند و در نتیجه ست کردن این موارد باعث می‌شود تا زیبایی تیپ فرد بیشتر به چشم بیاید. معمولاً کیف چرم زنانه برای این مورد گزینه مناسبی است.

نگهداشتن کیف  دستی با کمک دو دست

کیف‌های کوچک و کتابی را می‌توان با دو دست نگهداشت. معمولاً این طریقه دست گرفتن کیف دستی کمتر مورد توجه است. زیرا استایل فرد را تحت تأثیر قرار داده و از زیبایی آن می‌کاهد. همچنین شخصیتی خجالتی و کم رو را از فرد نشان می‌دهد که ممکن است مورد پسند همه نباشد. بنابراین سعی کنید تنها در زمان نیاز از این مدل گرفتن کیف دستی استفاده کنید.

کلام آخر

طریقه دست گرفتن کیف دستی می‌تواند تا حدود زیادی استایل فرد را تغییر دهد. افرادی که تمایل بیشتری به تیپ‌های اسپرت دارند می‌توانند کیف  دستی خود را به صورت مورب و یا ساده از شانه آویزان کنند. این افراد می‌توانند کیف را به گونه‌ای بر روی شانه قرار دهند تا نزدیک بدن باشد. برخی افراد نیز تمایل به تیپ و استایل‌های رسمی دارند، این افراد می‌توانند کیف دستی خود را با یک دست گرفته و زیبایی بیشتری به آن بدهند. در نهایت مدل دست گرفتن کیف دستی به موقعیت و شرایطی که فرد در آن قرار گرفته است نیز بستگی دارد.

محمدمصطفی یوسف زاده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *