انواع ترندهای استایل مردانه

محمدمصطفی یوسف زاده
10 مرداد, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

دنیای صنعت مد برای مردان در مقایسه با زنان هنوز نسبتاً کوچک است ، اما به لطف بسیاری از برندهای  بزرگ و برخی از برند های لوکس که بسیاری از طرح ها و روند های  جالب مد را برای مردان ایجاد کرده اند ، دنیای مد و فشن مردانه  به آرامی در حال تغییر است. احتمالاً ما  بیشتر با همه فشن شوهای مشهور زنانه آشنا هستیم  تا فشن شو های مردانه ، اما امروزه، مجموعه های  شگفت انگیزی از فشن شوهای مردانه وجود دارد که جدیدترین سبک ها و روندهای فصل را به نمایش می گذارد. در ادامه جدیدترین های ترند استایل مردانه را معرفی خواهیم کرد.

البته با همه گیری ویروس کرونا  دنیای مد فشن نیز تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته و به نوعی در طراحی انواع لباس ها این تاثیر قابل مشاهده بوده و بسیاراز طراحان تلاش در این داشته اند تا لباسی طراحی کنند که نشان دهنده ای امید و نشاط و شادابی زندگی بشر باشد .

درر این مقاله از مستر چرم ما سعی میکنیم انواع استایل های مردانه را برای شما معرفی کنیم شما می توانید بهترین استایل های از استایل خیابانی تا مجلسی و کلاسیک را در زیر پیدا کنید و با  پوشش های سبک خیابانی از سبک مردان در سراسر جهان ،اشنا شوید.

استایل مردانه با رنگ قرمز

استایل مردانه با رنگ قرمز

مدتی است که رنگ قرمز در کالکشن های لندن ، پاریس و میلان سروصدا می کند ، شاید به این دلیل میباشد تا طراحان بسیاری مایل هستند تا توجه ما را به خود جلب کنند. زیرا ما نمایش  ترند های فصل را از طریق صفحه نمایش لپ تاپ خود تماشا می کنیم  یا شاید به این دلیل است که همه ما در همه گیری ویروس کرونا در حال حاضر به رنگی که نشان گر شور و اشتیاق به زندگی است  نیاز داریم. در هر صورت ، زمستان آینده بیشتر در مورد طراحی لباس هایی با رنگهای قرمز مایل به قرمز ، قرمز و گیلاس میباشد. نکته کلیدی برای ظاهر زیبا این است که در اجزای استایل خود  یک مورد را رنگ روشن یا جیغ انتخاب کنید و سایر موارد را رنگ خنثی انتخاب کنید .

ترند استایل مردانه با دامن و تونیک

ترند استایل مردانه با دامن و تونیک

شاید این یکی از عجیب ترین ترند های سال 2021 باشد. استفاده از یک کت و دامن برای  اقایان احتمالا یکی از شگفت انگیز ترین طرح های دنیای مد و فشن میباشد که فارق از هرنوع جنسیت ، ملیت و بدور از هرگونه هنجار میباشد .

وقتی نوبت به پوشیدن دامن ، کیلت یا تونیک شخصی شما می شود ، توصیه می کنیم از چیزی استفاده کنید که درست زیر زانو قرار میگیرد.  و با توجه به اینکه فصل  زمستان در پیش است ، احتمالاً بهتر است از یک سبک بریده شده از پشم ، خز و ترمه استفاده کرد.

استایل مردانه با چوگان بافتنی

استایل مردانه با چوگان بافتنی

پیراهن چوگان در واقع همان پیراهن تنیس میباشد که یصورت استین کوتاه بوده که رفته رفته دچار تغییر و تحول شده است . اخیراً طراحان روش های جدیدی را برای پوشیدن پیراهن چوگان ، از جمله استفاده  از سبک های بافت ، مورد حمایت قرار داده اند. این نوع از پیراهن  در طراحی های جدید از حالت استین کوتاه خارج شده و بصورت یقه بسته و استین بلند  طراحی شده است .

کت کمربند دار مردانه

بسیاری از طراحان باهوش گامی فراتر گذاشته و چهار چوب و قوانین مربوط به کت های مردانه را در هم شکسته اند . دیگر کت مردانه حتما بصورت کوتاه و دگمه دار نخواهد بود بلکه طرح های متفاوتی از ان طراحی شده است .در این نوع  طراحی بیشتر کت های کمربند دار و بلوزهای بدون آستراز پارچه های بافتنی نرم دیده میشود .

ترند استایل مردانه با چکمه

ترند استایل مردانه با چکمه

طراحی چکمه و بوت چرم مردانه که در قسمت ابتدایی و رویی کفش از بند استفاده و در قسمت دوم و ساق پا تنگ و جذب میشود. که بسیار شبیه به پوتین های سربازی میباشد . در واقع طراحی این چکمه ها نماینگر یک نوع کفش کلاسیک واقعی میباشد .نکته مهم در پوشیدن این چکمه ها این است که قسمت پایین تنه را تنگ و باریک پوشیده و قسمت بالاتنه را ازاد وحجیم  بگذارید .

مانتو و بارانی

مانتو و بارانی

این نوع از مانتو و بارانی ها از جنس  نخ پنبه ی ضد آب سنگین ، چرم یا پاپلین ساخته شده است. به طور کلی  این مانتو ها در طرح هایی بالای مچ پا (بلندترین) تا بالای زانو (کوتاهترین) وجود دارد. این لباس در اصل یک لباس برای افسران ارتش بوده  و این تأثیر را در ظاهرخود نشان می دهد.

به طور سنتی ، این لباس دارای 10 دکمه جلو بوده و دارای لبه های پهن و جیب هایی است که با دکمه بسته می شوند.  این کت با کمربند هایی در قسمت کمر طراحی شده است. همچنین دارای بندهایی در اطراف مچ دست است که به هم متصل می شوند (برای جلوگیری از جاری شدن آب در ساعد هنگام بالا بودن دست ها) این نوع مانتو اغلب دارای بندهای شانه ای  بوده که با دکمه بسته می شوند. اینها یک ویژگی کاربردی در زمینه های  نظامی بوده اند . رنگ سنتی این نوع از  کت  ها بیشتر بصورت خاکی بوده  ، اگرچه نسخه های جدیدتر رنگهای زیادی دارند.

ترند استایل مردانه با جلیقه

جلیقه

وقتی پاییز می آید ، باید لباسی نسبتا گرم بپوشید تا مناسب هوای سرد باشد. با این حال ، شما هنوز نیازی به کت های سنگین و حجیم  برای فصل پاییز ندارید! جلیقه ها برای پاییز مناسب هستند. آنها یک لایه گرما به اطراف هسته اصلی بدن شما می افزایند ، در حالی که بازوهای شما در معرض دید و هوای نسبتا سرد قرار می گیرند تا بتوانید آزادانه حرکت کنید

چرم ضخیم

شاید تصور طراحان از طراحی لباس هایی با چرم های خشن و ضخیم تحت تاثیر ویروس کرونا بوده و در واقع ایده ی  این نوع از طراحی از این باشد که دنیای خشن نیازمند لباس خشن است !!! شاید به همین دلیل است که اکثر طراحان بزرگ  لباسهای مردانه قریب به اتفاق  تصمیم گرفته اند تا در این فصل اکتهای مجلسی خود را از محصولات چرم سنگین برش دهند

لباس خواب مجلسی

لباس خواب مجلسی مردانه

دنیای مد و فشن هیچوقت ارام نگرفته و هیشه در پی شکستن چهار چوب ها و طرح هایی که  حالت روتین بخود گرفته اند بوده است . در پی این خوی خلاقانه بسیاری از طراح دست به ترکیب لباس خواب با لباس های مجلسی زده اند .گویا این دنیای شگفت انگیز از دیدن ظاهر ازادنه  افراد لذت میبرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.