معرفی چند مدل از بهترین صندل‌های چرم زنانه برای تابستان

اکثر خانم‌ها با آمدن فصل گرما و تابستان کفش‌های بسته و گرم را کنار می‌گذارند و صندل‌های تابستانی را جایگزین آن‌ها می‌کنند. صندل چرم زنانه به جهت اینکه دارای روی باز است، مانع از عرق کردن و بو گرفتن پا در روزهای گرم تابستان می‌شود. از این رو این صندل‌ها طرفداران بسیار زیادی دارند. صندل‌های زنانه چرم دارای تنوع بسیار گوناگونی هستند و در مدل‌های مختلفی به بازار فرستاده می‌شوند. به این ترتیب هر خانمی با هر سلیقه‌ای و برای هر موقعیتی می‌تواند صندلی چرم را انتخاب کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی چند مدل از انواع مختلف صندل‌های چرم زنانه که مناسب برای فصول گرم سال هستند بپردازیم. پس پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید صندل چرم زنانه را دارید، حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

انواع صندل چرم زنانه

بیشتر افراد در فصل تابستان در طول روز زمان زیادی را در خارج از خانه می‌گذرانند و برای قدم زدن یا پیاده‌روی‌های طولانی باید از کفشی مناسب استفاده کنند. همچنین این کفش یا صندل چرم زنانه تابستانی باید با لباس‌های تابستانی شما همخوانی داشته باشد. صندل‌های تابستانی زیادی هستند که می‌توانند با استایل و تیپ‌های متفاوت ست شوند و هماهنگی ایجاد کنند. صندل‌هایی که هر خانم شیک‌پوشی باید در کمد کفش‌هایش داشته باشد. ما در اینجا به معرفی بهترین نوع این صندل‌ها می‌پردازیم.

  • صندل‌های عروسکی زنانه

جالب است بدانید که برای طراحی این مدل صندل‌های چرم از کفش باله الهام گرفته شده است. این صندل قسمت زیادی از رویه پاها را پوشش می‌دهد و وزن بسیار سبکی دارد. صندل‌های عروسکی نوعی صندل چرم زنانه هستند که دارای ظرافت زیادی هستند و گاهی با روبان بسته می‌شوند. جالب است بدانید که این صندل‌ها به راحتی با انواع مختلف لباس‌های زنانه ست می‌شوند.

  • صندل‌های بند‌دار زنانه

این صندل‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید بسته به مدل لباستان از آن‌ها استفاده کنید. صندل‌های بنددار به جهت بندی که دارند موجب محکم نگه داشتن پا در صندل می‌شوند و از جلو و عقب رفتن پا داخل صندل جلوگیری می‌کنند. شایان ذکر است صندل‌های با بند نازک مناسب مجلس و صندل‌هایی با بند پهن برای استفاده روزمره مناسب هستند.

  • صندل‌های پاشنه دار زنانه

این صندل‌های زنانه چرم به صورت پاشنه بلند یا نیم پاشنه هستند که استایل خاصی را به فرد می‌دهند و انتخاب هوشمندانه‌ای برای خانم‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند محسوب می‌شوند. موقع انتخاب صندل چرم زنانه پاشنه دار حتماً بلندی پاشنه را فراموش نکنید؛ زیرا راه رفتن با صندل پاشنه بلند بسیار سخت‌تر از کفش پاشنه بلند است.

  • صندل‌های لژ دار زنانه

این صندل‌ها که به نوعی از خانواده صندل‌های پاشنه دار به حساب می‌آیند، برای ست کردن با لباس‌های ساده و شیک بسیار مناسب هستند و استفاده از آن‌ها خیلی راحت‌تر از صندل‌های پاشنه دار است. لژی که در این صندل چرم زنانه است، به طور یکسره از نوک پنجه تا پاشنه پا کشیده شده و همین امر راحتی این صندل‌ها را موجب می‌شود.

  • صندل‌های پشت باز زنانه

این مدل صندل از یک نمایشگاه مد راه خود را به بازار صندل‌های زنانه باز کرد و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. برخی مدل‌هایی از این صندل که گلدوزی شده‌اند، برای استفاده در فصل تابستان نشاط و رنگی گرم و زیبا به استایل شما می‌بخشند.

  • صندل‌های تخت زنانه

این مدل صندل‌ها به جهت راحتی زیادی که دارند، برای افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند انتخاب بسیار مناسبی هستند. صندل چرم زنانه تخت بدون پاشنه است و در بیشتر مکان‌ها قابل استفاده می‌باشد.

  • صندل‌های جلو باز زنانه

اکثراً خانم‌ها مدل‌های مختلفی از این مدل صندل را به عنوان روفرشی مورد استفاده قرار می‌دهند. ولی در بیرون خانه هم می‌توان از این صندل‌ها استفاده کرد. این صندل‌ها همان‌طور که از اسمشان پیدا است در قسمت جلوی صندل حالتی باز دارند که برای خانم‌هایی که می‌خواهند هنگام استفاده از صندل جوراب نپوشند و تمایل دارند رنگ لاک پاهایشان هنگام راه رفتن دیده شود تا استایلشان را خاص‌تر جلوه دهد، بسیار مناسب است.

  • صندل‌های جلو بسته زنانه

این سبک از صندل چرم زنانه به طور ویژه‌ای از انگشتان پا هنگام راه رفتن محافظت می‌کند و مانع از برخورد اجسام در هنگام پیاده‌روی با پای شما می‌شود. از دیگر مزیت‌های این صندل‌ها پوشش دادن پا در مقابل هر گونه خاک و آلودگی محیط است. شایان ذکر است صندل‌های جلو بسته معمولاً دارای بند می‌باشند.

  • صندل‌های مجلسی زنانه

این مدل صندل‌ها که پاشنه دار هستند، دارای کفی ضخیمی می‌باشند که برای پیاده‌روی اصلاً مناسب نیست. صندل چرم زنانه مجلسی را اگر هنگام موقعیت یا مهمانی‌های رسمی استفاده کنید، زیبایی منحصر به فردی به استایل شما اضافه خواهد کرد.

  • صندل‌های لا انگشتی زنانه

صندل لا انگشتی در بین خانم‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است و برای استفاده در کنار ساحل در فصل گرما انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد.

  • صندل طبی زنانه

صندل چرم زنانه طبی دارای کفی نرم است که استفاده از آن برای افرادی که دارای بیماری دیابت یا خار پاشنه هستند، بسیار مناسب است. کفی که در این صندل‌ها به کار رفته است کف پا را تقویت کرده و از بروز درد و مشکلات پا تا حد زیادی پیشگیری می‌کند.

خصوصیات صندل چرم زنانه تابستانی

معمولاً صندل‌هایی که مخصوص فصل تابستان هستند، سبک بوده و به راحتی این اجازه را به پاهای شما می‌دهند که در گرمای تابستان نفس بکشند. یادتان باشد قبل از خرید صندل تابستانی در خصوص مدلی که دوست دارید مطمئن باشید و تصمیم خود را بگیرید، زیرا ممکن است در مراکز فروش با تنوع زیادی از صندل‌ها رو به رو شوید و فراموش کنید که این صندل را برای چه فعالیت و موقعیتی‌هایی در طول روز می‌خواهید استفاده کنید. شما باید برای خرید صندل چرم زنانه قبل از خرید از ساختار صندل آگاهی داشته باشید، به این ترتیب می‌توانید مناسب‌ترین انتخاب را مطابق با نیازتان داشته باشید. در اینجا به موارد مهمی که در ساختار و مدل‌های صندل تابستانی به کار می‌رود بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • توجه کردن به قوس صندل زنانه

توجه داشته باشید که کف صندل چرم زنانه باید قوس پا را به خوبی بگیرد و تحت پوشش قرار دهد. این سبک از طراحی در کفی صندل مانع از به وجود آمدن خستگی و دردهای عضلانی پا شده و از بروز تاول در پا جلوگیری می‌کند. اصولاً در صندل‌های استاندارد قسمت وسط کفی از سایر قسمت‌های آن ضخیم‌تر است تا بتواند به راحتی قوس خالی پا را پر کند.

  • وجود بند چرمی در صندل زنانه

یادتان باشد موقع خرید صندل چرم زنانه به داشتن یک بند چرم در پشت صندل دقت کنید؛ زیرا این بند کمک می‌کند تا پای شما داخل صندل هنگام راه رفتن به جلو و عقب حرکت نکند. این امر به این جهت اهمیت زیادی دارد که بزرگترین استخوان پا در قسمت پشت پا است و با وجود این بند چرم در دور این استخوان، پا داخل صندل محکم گرفته می‌شود و فشارهای دیگری به سایر استخوان‌های پا وارد نمی‌شود.

  • دقت به سایز صندل زنانه

با توجه به اینکه در فصل تابستان و گرما، خون بیشتری در بدن جریان پیدا می‌کند، پاها نیز از اندازه معمول کمی بزرگ‌تر می‌شوند. به همین جهت است که کفش و صندل‌های تابستانی باید از سایز کفش‌هایی که در فصل زمستان استفاده می‌کنید کمی بزرگتر باشد تا به پا فشار وارد نکند. در غیر این صورت ممکن است فشار زیادی به پا وارد شود تا حدی که جریان خون را مختل کرده و موجب ایجاد تورم در پا شود. جالب است بدانید که تحقیقات نشان داده است که نزدیک به چهل درصد از خانم‌ها در انتخاب کفش و صندل‌های تابستانی برای خودشان اشتباه عمل می‌کنند.

  • ارتفاع پاشنه صندل زنانه

یادتان باشد استانداردترین اندازه‌ای که برای پاشنه صندل چرم زنانه اندازه گرفته شده است، چهار سانتی‌متر می‌باشد و به هیچ وجه نباید ارتفاع پاشنه صندل انتخابی شما از این اندازه بیشتر باشد؛ زیرا این اندازه کمترین فشار ممکن را به ران، کمر و پاهای شما وارد می‌کند. بهتر است بدانید میزان فشاری که صندل با پاشنه بلندتر از این به پاها و کمر شما وارد می‌کند، حدود هفت برابر بیشتر از حالت استاندارد است. همچنین استفاده از صندل با پاشنه‌های بسیار بلند موجب دردهای مفاصل و زانو نیز شده و آسیب زیادی به آن‌ها وارد می‌کند. این صندل‌ها همچنین باعث ضخیم شدن تاندون آشیل پا شده و عضلات ساق پا را کوتاه می‌کنند.

 نکات مهم برای خرید صندل چرم زنانه

در نهایت وقتی صندل مورد نظرتان را از نظر سبک و مدل انتخاب کردید، بهتر است برای قطعی کردن خریدتان سه مورد زیر را نیز مورد بررسی قرار دهید تا از خرید خود اطمینان حاصل کنید:

  • اطمینان از انعطاف صندل چرم زنانه: یادتان باشد شما می‌توانید برای تست کردن انعطاف صندل، صندل را روی سطح صافی قرار داده و دست خود را داخل آن ببرید. اکنون با دستتان که داخل صندل است به کف آن فشار آورده و با دست دیگر سعی کنید قسمت جلوی صندل که جای انگشتان پا است را بالا بیاورید. دقت داشته باشید قسمت که جلوی صندل باید به حالت نرمی بالا بیاید که این نشان‌دهنده انعطاف خوب صندل است. ولی قسمت میانی صندل نباید حرکت کند. در غیر این صورت نشان‌دهنده این است که این صندل پشتیبانی خوبی از قسمت کف پا نکرده و هنگام راه رفتن شما را خسته خواهد کرد.
  • توجه کردن به ساختار پا: حتماً باید صندل چرم زنانه را در فروشگاه پوشیده و چند قدم راه بروید تا متوجه شوید تناسبی با ساختار پای شما دارد یا خیر؛ زیرا پا هنگام راه رفتن با صندل نباید به اطراف حرکت کند. یادتان باشد بسیاری از طراحان به سلامت پا توجه نمی‌کنند و صرفاً به زیبایی صندل اهمیت می‌دهند که خیلی از خانم‌ها هم گول این زیبایی را خورده و صندلی غیراستاندارد را خریداری می‌کنند.
  • توجه به موارد مربوط به بیماری دیابت: اگر شما دارای بیماری قند خون هستید توصیه می‌شود که از صندل‌های زنانه استفاده نکنید؛ زیرا در صورت ایجاد زخم در ناحیه انگشتان یا دیگر قسمت‌های پا، ممکن است مشکلات زیادی برایتان به وجود آید. اگر هم علاقه‌مند به استفاده از صندل هستید، می‌توانید صندل چرم زنانه که مخصوص افراد دیابتی طراحی شده را خریداری کنید.

کلام آخر

در این مقاله شما را با مدل‌های گوناگون صندل چرم زنانه و ویژگی‌های آن‌ها آشنا کردیم. ولی یادتان باشد مهم‌ترین چیز قبل از زیبایی این اکسسوری زنانه، ایجاد احساس راحتی هنگام پیاده‌روی و همچنین سلامت پاها است. ما در مجموعه مستر چرم این نوید را به شما می‌دهیم که علاوه بر ارائه صندل‌های چرم اصل و لوکس زنانه که راحتی را به پاهای شما هدیه می‌دهند، از زیبایی منحصر به فرد این صندل‌ها نیز بهره‌مند شوید.

 

محمدمصطفی یوسف زاده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *