چند مدل کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه

کفش چرم زنانه می‌تواند بهترین انتخاب برای مواقع و شرایطی باشد که می‌دانید قرار است ساعت‌های زیادی را ایستاده باشید یا راه بروید. همچنین در مواقعی که به مهمانی می‌روید و در آنجا پایکوبی و رقص است، خیلی مناسب‌تر است که به جای کفش‌های پاشنه بلند غیر استاندارد، از کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید کفش‌های چرم زنانه زیادی در بازار وجود دارند. یکی از اصلی‌ترین مواردی که خانم‌ها به این کفش‌ها توجه می‌کنند، نوع پاشنه آن است که در این میان کفش زنانه چرم پاشنه کوتاه به جهت راحتی بیشتری که دارد، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. کفش‌های پاشنه کوتاه هم مانند سایر کفش‌های زنانه چرم، مدل‌های متنوع و گوناگونی دارند که در این مقاله بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شوید.

چرا کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه

به عنوان مثال هنگامی که به یک دورهمی یا مجلسی چند ساعته رفته‌اید و قصد دارید با کفش‌های پاشنه بلند مرتب راه بروید، بایستید و پایکوبی کنید، این شرایط رفته رفته برایتان عذاب‌آورتر خواهد شد و حتی ممکن است موجب خجالت شما گردد. چرا که بعد از مدتی که این کفش به پایتان باشد، ممکن است در حین راه رفتن از فشاری که به پای شما وارد شده، تعادلتان به هم بخورد و زمین بخورید. در این شرایط علاوه بر درد و فشاری که به پایتان وارده شده، از نگاه مهمانان جمع به خودتان نیز خجالت‌زده می‌شوید. ولی شما می‌توانید این مشکلات را به راحتی با استفاده از کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه برای خودتان حل کنید. به این ترتیب راحتی زیادی هنگام راه رفتن خواهید داشت و هر چقدر هم که بایستید یا پایکوبی کنید، مشکلی برایتان پیش نمی‌آید.

یا در شرایطی دیگر وقتی در جلسه کاری هستید و مجبور به ایستادن در مدت زمان طولانی هستید، خستگی پاها می‌تواند حواس شما را از موضوع جلسه دور کند. در صورتی که با استفاده از این کفش‌های چرم پاشنه کوتاه، در واقع راحتی را به محل کارتان می‌برید.

خصوصیات کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه

از اصلی‌ترین خصوصیات این کفش‌ها می‌توان به راحتی آن‌ها هنگام راه رفتن اشاره کرد. این مدل کفش‌ها شاید در ابتدا به نظر برسد که ظاهر ساده‌تری نسبت به کفش‌های پاشنه بلند داشته باشند، ولی با این وجود از تنوع زیادی برخوردار هستند؛ یعنی شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه زیبایی را برای خودتان خریداری کنید. این مدل از کفش‌ها به دلیل اینکه دارای پاشنه کوتاه‌تری نسبت به کفش‌های پاشنه بلند زنانه هستند، پس دارای دوام بیشتری هم هستند و مدت زمان بیشتری می‌توانید از آن‌ها در اداره، مهمانی و قرارهای روزانه استفاده کنید.

مزیت‌های استفاده از کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه

همان‌طور که می‌دانید ارتفاع و اندازه پاشنه از موارد تأثیرگذار در راحتی یک کفش زنانه است. همیشه متخصصان این زمینه به خانم‌ها توصیه می‌کنند که به پاشنه‌های استاندارد و نرمال هنگام خریدن کفش دقت کنند؛ زیرا کفش‌های زنانه با پاشنه‌های بلند یا کفش زنانه تخت برای سلامتی بدن فرد بسیار مضر هستند. همین موضوع باعث شده تا خانم‌ها از کفش چرم زنانه با پاشنه کوتاه استقبال زیادی کنند، چون دارای مزیت‌های زیادی است که در اینجا به اختصار به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • حفظ تعادل فرد هنگام راه رفتن با کفش پاشنه کوتاه بسیار راحت است.
  • با استفاده از کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه، فشار از روی ستون فقرات و کمر کم می‌شود.
  • ظاهر زیبای کفش چرم برای استفاده در جلسات و مهمانی‌ها با پاشنه کوتاه حفظ می‌شود.
  • کاربردهای فراوان و موارد استفاده زیادی مانند پوشیدن در مجالس رسمی، اسپرت، راحتی و مجلسی را دارد.
  • قابلیت استفاده از پاشنه به صورت مخفی و معمولی در این کفش‌ها وجود دارد.

معرفی انواع مختلف کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه

بیشتر خانم‌ها علاقه زیادی به کفش و کیف دارند تا حدی که بعضی از خانم‌ها کلکسیونی از مدل‌های مختلف کیف و کفش دارند. در این میان کفش‌های متنوع و رنگارنگی به چشم می‌خورد که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی یکی از راحت‌ترین و در عین حال استاندارترین آن‌ها، کفش‌های زنانه پاشنه کوتاه هستند که در ادامه به معرفی چند مدل پر فروش از آن‌ها می‌پردازیم.

  • کفش پاشنه کوتاه زنانه بنددار دور مچ پا

معمولاً خانم‌ها از این مدل کفش‌ها برای کارهای روزمره‌شان استفاده می‌کنند؛ زیرا با توجه به پاشنه کوتاهی که دارند و بنددار بودنشان، از پیچ‌خوردگی پا جلوگیری می‌کنند و هنگام راه رفتن احساس امنیت و آرامش زیادی را به فرد منتقل می‌کنند.

  • کفش پاشنه کوتاه زنانه سه سانتی

این کفش چرم زنانه همان‌طور که از نامش مشخص است، دارای یک پاشنه کوتاه و باریک است که برای اشخاصی مانند میشل اوباما و هیلاری کلینتون بسیار محبوب هستند. این کفش چرم پاشنه کوتاه جزو پرطرفدارترین انواع کفش رسمی زنانه می‌باشند که اگر بخواهید کمی قدتان بلندتر جلوه کند، انتخاب این کفش برایتان بسیار هوشمندانه خواهد بود. شایان ذکر است این مدل کفش به جهت پاشنه کوتاه و خمیده‌ای که دارد، پا را گرم نگه می‌دارد و فرم زیبا و باریکی به پای شما می‌بخشد.

  • نیم بوت چرم زنانه با پاشنه کوتاه

این مدل از نیم بوت‌ها برای فصول پاییز و زمستان مناسب هستند و استایل خاصی را به شما می‌بخشند. استفاده از این نیم بوت‌ها به جهت پاشنه کوتاهی که دارند، در فصل سرما علاوه بر اینکه پاهای شما را گرم نگه می‌دارند، از لیز خوردن احتمالی شما در برف و باران هم جلوگیری می‌کنند. بهتر است این چنین بگوییم که هر خانمی به یک جفت نیم بوت پاشنه کوتاه چرم در کمد کفش‌هایش احتیاج دارد.

  • صندل چرم زنانه پاشنه کوتاه

همان‌طور که می‌دانید در فصل گرما پا نیاز به نفس کشیدن دارد و استفاده از صندل‌های زنانه چرم که دارای پاشنه کوتاهی هستند، پیاده‌روی‌های طولانی در این فصل را برای شما لذت‌بخش می‌کند و از بروز کمردردی که به واسطه پوشیدن صندل‌های تخت برایتان به وجود می‌آید هم هیچ خبری نیست.

  • کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه تخم‌مرغی

یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال زیباترین کفش‌های چرم پاشنه کوتاه، همین کفش پاشنه تخم‌مرغی است. در این کفش‌ها محل اتصال پاشنه به زمین باریک‌تر از محل اتصال پاشنه به کفش است. هر چند این مدل از کفش پاشنه کوتاه به جهت داشتن سبک خاصی از پاشنه مطابق با سلیقه تمام خانم‌ها نمی‌باشد، ولی طرفداران خاص خودش را حفظ کرده است.

  • کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه هرمی

کفش‌های زنانه هرمی که مخصوص خانم‌ها بوده و دارای پاشنه کوتاهی حدود 3 تا 4 سانت می‌باشند، در قدیم موارد استفاده فراوانی داشتند. ولی امروزه با توجه به تغییرات لحظه‌ای صنعت مد در زمینه طراحی کفش، محبوبیت سابق خود را از دست داده‌اند.

نکات مهم هنگام خرید کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه

هرچند که تمامی کفش‌های زنانه پاشنه کوتاه، انتخابی مناسب هستند و از راحتی ویژه‌ای برخوردارند، ولی بهتر است که هنگام خرید این کفش‌ها به چند نکته مهم و کلیدی دقت کنید که همه جوره از خرید خودتان رضایت داشته باشید.

  • بررسی فاصله پاشنه تا زیره کفش چرم زنانه

اصولاً فاصله‌ای که پاشنه تا زیره کفش دارد، فشاری که به پا وارد می‌شود را مشخص می‌کند. بهترین حالت برای کفش پاشنه کوتاه، حالت سه سانتی آن است که بیشترین راحتی را به فرد هنگام راه رفتن می‌دهد. هر قدر این فاصله کمتر باشد، یعنی شیب کفش کمتر است و در نتیجه هنگام راه رفتن به پاشنه پا فشار بیشتری وارد می‌شود. همچنین هر چه این فاصله بیشتر باشد، فشار بیشتری به پنجه پا وارد می‌شود و موجب بروز دردهای شدید در ناحیه کف پا می‌شود.

  • توجه به میزان انعطاف‌پذیری کفش چرم پاشنه کوتاه زنانه

برای این کار بهتر است که با یک دست پنجه کفش و با دست دیگرتان پاشنه آن را بگیرید و کفش را به آرامی خم کنید. در این شرایط فقط باید پنجه کفش دارای انعطاف بالایی باشد؛ زیرا انعطاف داشتن بیش اندازه کفش چرم زنانه در همه نقاط آن مناسب نیست و موجب ایجاد دردهای پا و کمر می‌شود. کفشی که به صورت یکپارچه در دست خم شود، مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند و به هیچ عنوان برای خریدن مناسب نیست.

  • بهتر بودن کفش پاشنه کوتاه از کفش تخت

یادتان باشد یک کفش پاشنه کوتاه بسیار مناسب‌تر از یک کفش تخت است. در حقیقت هیچ چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا و کمر مشکل ایجاد نمی‌کند. پس هنگام خرید کفش چرم زنانه فراموش نکنید که استانداردترین کفش، کفش چرم با پاشنه کوتاه است.

قیمت کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه

پاشنه کفش یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کفش چرمی می‌باشد که موجب راحتی فرد هنگام استفاده از آن کفش است. بهترین نوع پاشنه، همین پاشنه‌های کوتاه است که سلامت پاها را حفظ کرده و از بیماری‌های پا و کمر جلوگیری می‌کند. همان‌طور که گفتیم کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه، دارای انواع متنوعی است که در طرح‌های مختلف اسپرت، کلاسیک و مجلسی موجود می‌باشند. این کفش‌ها همچنین علاوه بر طرح‌ها و مدل‌های متنوعی که دارند، از لحاظ کیفیت نوع چرمی که در آن‌ها به کار رفته است هم متفاوت‌اند. به همین جهت قیمت هر مدل از این کفش‌ها با توجه به المان‌هایی که در آن‌ها به کار رفته است، متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید مناسب‌ترین و در عین حال با کیفیت‌ترین کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه را در سایت مستر چرم پیدا کنید.

کلام آخر

با توجه به راحتی، زیبایی و دوامی که کفش چرم زنانه پاشنه کوتاه دارد، پیشنهاد می‌شود که هر خانم حداقل یک مدل از این کفش‌ها را در کمد کفش خود داشته باشد تا در زمانی که واقعاً احساس نیاز به استفاده از یک کفش راحت را داشت، بی‌دغدغه به سراغ آن برود. مجموعه مستر چرم از پیشکسوتان امر فروش کفش چرم زنانه می‌باشد که دارای تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ کفش‌های زنانه پاشنه کوتاه با بهترین کیفیت و مناسبت‌ترین قیمت بازار است. شما می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین از کفش‌های چرم زنانه این فروشگاه دیدن کنید و خریدی آسوده را تجربه نمایید.

محمدمصطفی یوسف زاده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *