چطور کفش مردانه را با شلوار مناسب ست کنیم؟

محمدمصطفی یوسف زاده
2 مهر, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

همه ما تمایل داریم همیشه استایلی مناسب با شخصیت خود و شیک داشته باشیم. متناسب بودن کفش مردانه و شلوار یکی از مهم ترین فاکتورهای شیک و شکیل دیده شدن به شمار می آید. می دانید که ست کفش مردانه با شلوار که با آن هماهنگ نیست استایل شما را به هم می زند. پس چطور کفش مردانه را با شلوار مناسب ست کنیم؟ در انتخاب ست کفش و شلوار باید دقت بیشتری داشته باشید و مناسب ترین را برای استایل خود انتخاب کنید. این تناسب هم باید از نظر تناسب استایل شلوار و کفش رعایت شود و هم از نظر رنگ بندی. در این مقاله تلاش داریم چند نکته مهم اما ساده در زمینه نحوه ست کردن کفش مردانه با شلوار مناسب آن را بررسی کنیم:

چگونه کفش مردانه مناسب برای شلوار انتخاب کنیم؟

اگر این سوال را از مدلینگ های خوش تیپ  بپرسید، از شنیدن جواب آن ها تعجب خواهید کرد. ست کردن درست کفش و لباس از شما مردی خوش تیپ و جذاب می سازد. هر چند کفش شما بسیار شیک و گران قیمت باشد ولی با انتخاب شلوار نامناسب تصویر زشتی از خود در ذهن دیگران ایجاد می کنید. بنابراین، این مطلب را هیچ وقت فراموش نکنید که زیبایی و قیمت کفش و شلوار بدون هماهنگ کردن اصولی هیچ ارزشی ندارد. اصول و قانون راحتی برای ست کفش مردانه با شلوار وجود دارد که با رعایت کردن آن ها توجه هر فردی به شکیل بودن استایل خود جلب خواهید کرد.

ست کردن کفش مردانه بر اساس مدل شلوار

اگر می خواهید با ست کردن کفش و شلوار مردانه شیک و جذاب باشید در نظر داشته باشید که هر شلواری با چه کفشی هماهنگ می شود. در این جا شما را با انواع شلوارها و کفش هایی که مناسب هم هستند آشنا می کنیم.

کفش اداری و مجلسی را با شلوار پارچه ای بپوشید

اگر به دنبال کفش مناسب برای شلوار پارچه ای می گردید، قبل از هر کاری باید به مدل شلوار خود دقت داشته باشید. شلوارهایی که مدل پارچه ای ساده هستند نسبت به شلوارهایی که دارای طرح هستند مجلسی تر و رسمی تر هستند. پس اگر انتخاب شما شلوارهای پارچه ای ساده است، کفش مردانه چرم با استایل کلاسیک بهترین گزینه برای شلوارهای پارچه ای است.

کفش اسپرت را با جین و کتان بپوشید

از طرف دیگر شلوار های پارچه ای طرح دار مردانه دارای ظاهری اسپرت است. در انتخاب کفش مخصوص شلوار پارچه ای که دارای طرح هستند، غیر از کفش های مناسب شلوار پارچه ای ساده، کفش های اسپرت و کتانی هم انتخاب خوبی هستند.

بوت را با شلوار پارچه ای، جین و کتان بپوشید

حالا که چگونگی ست کفش مردانه با شلوار پارچه ای را متوجه شدید، حتما به دنبال ست کردن این شلوار ها با بوت در فصل زمستان هستید.  اگر به دنبال این هستید که نیم بوت مردانه را با شلوار پارچه ای هماهنگ کنید، گزینه های کمی پیش روی شما وجود دارد. فقط بعضی از مدل های بوت و نیم بوت در ترکیب با شلوار پارچه ای باعث جذاب شدن تیپ شما خواهد شد.

برای ست کردن بوت و نیم بوت مردانه با شلوار پارچه ای می توانید سراغ کفش های مدل چلسی بروید. این بوت به صورت متنوع با رنگ ها و جنس های مختلف در بازاروجود دارد. این بوت ها را در استایل های کت و شلواردر تن افراد به فراوانی می بینیم. هماهنگ کردن بوت های چلسی با شلوار های پارچه ای استایل شما را ساده و کلاسیک نشان می دهند.

شلوار جین یکی از محبوب ترین شلوار هایی است که در الویت قرار دارد. این شلوارها  نه فقط به  علت زیبایی که دارند، بلکه به دلیل بادوام بودن و طول عمر زیاد داشتن، در هر زمانی مورد توجه هستند.

پوشیدن جین و کتان برای پسران جوان جذاب تر است و پوشیدن نیم بوت مردانه با جین و کتان برای آن ها بسیار جذاب خواهد بود. مخصوصا اگر این شلوارها را کمی بلند در نظر بگیرید.

کفش کالج مردانه را با جین و کتان بپوشید

اگر طرفدار استایل رسمی هستید، می توانید با انتخاب درست کفش به همراه شلوار جین استایل خود را حفظ کنید. مناسب ترین مورد برای تیپ کلاسیک با شلوار جین، کفش های کالج، لوفرس، موکازین و زین اسبی هستند.

ولی اگر طرفدر تیپ های اسپرت هستید، پس به دنبال کفش های اسنیکرز، اسپرت، بوت، نیم بوت یا کتانی باشید. این نوع کفش ها استایل شما را اسپرت خواهند کرد. کفش مردانه آکسفورد، کالج، موازی و قایقرانی برای شلوارهای پارچه ای مناسب ترین گزینه هستند که به شما برای ست کفش مردانه با شلوار پارچه ای توصیه می کنیم.

اگر تصمیم دارید کفش کالج را با شلوار پارچه ای بپوشید می توانید از شلوارهایی که پاچه چندان گشادی ندارند استفاده کنید

کالج و بروژ را با کتان بپوشید

افرادی که مشکل پسند هستند و برای انتخاب استایل مجلسی و غیر مجلسی، مشکل دارند، انتخاب شلوار کتان گزینه مناسبی می تواند باشد. می توان گفت که هماهنگ کردن شلوار کتان با کفش های کالج یا بروژ استایل شما را کلاسیک نشان خواهد داد.

ولی اگر دنبال استایل غیر رسمی هستید و دوست دارید شلوار کتان خود را با کفش مناسبی بپوشید، کفش کتانی اسپرت، بوت و نیم بوت مناسب ترین گزینه است.

ست کردن کفش مردانه براساس رنگ شلوار

برای ست کفش مردانه با شلوار به انتخاب نوع رنگ ها باید دید روان شناسانه داشته باشیم. همان طور که گفتیم برای داشتن استایل شیک و جذاب نیازی نیست که لباس های مارک دار و گران قیمت بخریم، فقط کافی است کفش و لباسی که انتخاب می کنید رنگ ها متناسب با هم باشند.

تعدادی از رنگ ها ظاهر شما را سنگین و متین نشان می دهد، تعدادی از رنگ ها هم ظاهر شما را به نوع دیگری جذاب می کنند. در ادامه شما را در انتخاب رنگ مناسب شلوار و کفش راهنمایی می کنیم.

کفش مردانه با شلوار سفید

رنگ سفید یک رنگ اصلی و خنثی است، پس شلوار سفید را با هر رنگ کفشی که دوست دارید می توانید ست کنید. بهتر است کفش مشکی با شلوار سفید ست نشود. این تضاد احتمال دارد نخست جالب به نظر برسد، ولی توجه را از قسمت های دیگر استایل شما بر می دارد.

کفش مردانه با شلوار مشکی

تعدادی از افراد بر این باورند که رنگ مشکی را می توان با هر رنگی ست کرد، در حالی که شلوار مشکی به هیچ عنوان انتخاب درستی برای ست کردن با کفش سفید و یا قهوه ای نیست.

اگر دارای استایل رسمی هستید و کت و شلوار مشکی می پوشید، تنها انتخاب برای ست کفش مردانه با شلوار که می توانید داشته باشید، پوشیدن کفش مشکی است. اما اگر طرفدار تیپ اسپرت هستید،  انتخاب های شما محدود به طیف رنگی هم خانواده با مشکی می شود.

کفش مردانه با شلوار قهوه ای

هماهنگ کردن کفش و شلوار مردانه قهوه ای کار سختی است. شلوارهای قهوه به دورنگ تقسیم می شوند که هر کدام خصوصیات خود را دارند.

شلوار قهوه ای روشن: کفش های قرمز، سبز، نارنجی و عسلی ترکیب بسیارمناسبی با شلوار قهوه ای روشن دارند.

شلوار قهوه ای تیره: انتخاب رنگ شلوارقهوه ای تیره هم کاری سخت، و در عین حال، خاص است، کفش هایی با رنگ قرمز،، بنفش، خاکستری و مشکی اصلا انتخاب مناسبی برای این شلوار نیستند. در عوض سبز، آبی نفتی، عسلی و نارنجی تیره یکی از بهترین رنگ ها برای کفشی است که با این شلوار می تواند با این شلوار ست شود.

نکته آخر

مستر چرم برای ست کفش مردانه با شلوار پیشنهاد می کند که اول از همه شلواری را که مورد پسندتان است برای خرید انتخاب کنید بعد از آن، با توجه به مدل و رنگ شلوارتان، کفش انتخاب کنید. یادتان باشد که در صنعت مد و پوشاک مهمترین قانون خوش استایل بودن، گران و یا برند بودن لباس نیست. آن چه مهم است، هم خوانی در استایل است که باعث می شود ظاهر شما جذاب و شیک دیده شود. با آگاهی از اصول ست و رعایت آن ها درانتخاب کفش و شلواراستایل های جذابی خواهید شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.