چند مدل اکسسوری چرم کلاسیک که باید آقایون داشته باشند

محمدمصطفی یوسف زاده
28 اردیبهشت, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

همان‌طور که می‌دانید تیپ و استایل آقایان با زمان‌های گذشته خیلی فرق کرده و به نوعی ساده‌تر شده است. در زمان‌های قبل لباس‌های مردانه دارای کت، جلیقه، پیراهن‌های سفید با یقه‌های چین دارد و کفش‌های طرح دار بود که بسیار متفاوت‌تر از امروز است. در واقع استایل‌های مردانه در زمان گذشته به نوعی تجملاتی بوده ولی امروزه بیشتر شکلی ساده و در عین حال جذاب به خود گرفته است. به جهت همین سادگی پوشش، امروز المان‌هایی اضافه شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استایلی خاص و جذاب را برای خودتان رقم بزنید و نیازی به استفاده از کت و شلوارهای بسیار لاکچری و گران ندارید. شما می‌تواند شیک و خاص به نظر برسید، اگر از اکسسوری چرم در انتخاب استایلتان استفاده کنید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با چند مدل اکسسوری چرم که باید هر آقایی برای جذابیت بیشترش استفاده کند، آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

انواع اکسسوری چرم مردانه

به طور کلی خوش‌پوشی برای همه افراد امری طبیعی و مهم است. به عبارت دیگر همه ما به استایل و تیپمان اهمیت می‌دهیم و دوست داریم که شیک و مرتب به نظر برسیم. اکسسوری درست همان چیزی است که استایل را خاص و توجه همگان را به تیپ شما جذب می‌کند. این جذابیت چندین برابر می‌شود، اگر از اکسسوری چرم مردانه استفاده کنید. ولی از طرف دیگر انتخاب اکسسوری امری حساس است و اگر صحیح انتخاب نشود، علاوه بر بار مالی‌ای که به شما تحمیل می‌کند، جذابیت و هماهنگی استایلتان را هم به هم می‌ریزد. در ادامه به معرفی 12 اکسسوری چرم مردانه که بسیار جذاب و مهم هستند، می‌پردازیم.

  • کلاه چرم انگلیسی

اصولاً استایل کلاسیک از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و بیشتر اطرافیان را یاد حال و هوای پاییز و فصل زمستان می‌اندازد. امروزه پسرهای جوان علاقه زیادی به استفاده از لباس‌های گشاد و راحت دارند و کمتر جوانی را می‌بینیم که استایل وینتج را استفاده کند و یا از لباس‌های سبک قدیمی استفاده کند. به همین جهت کلاه چرم انگلیسی که اصلی‌ترین اکسسوری چرم مردانه به حساب می‌آید، این روزها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین جهت استفاده از این کلاه‌ها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها می‌تواند توجه همه را جلب کند و استایلتان را منحصر به فرد نشان دهد. انتخاب رنگ برای کلاه‌های چرم انگلیسی به سلیقه شما بستگی دارد، ولی بهتر است که از رنگ‌های قهوه‌ای برای فصل پاییز استفاده کنید.

آقایان می‌توانند از این کلاه به همراه کت‌های کوتاه چرمی یا پارچه‌ای و شلواری ساده به همراه یک شال گردن ضخیم متناسب با رنگ کلاه استفاده کنند و استایلشان در خاطر همه ثبت کنند. پیشنهاد ما به شما که فردی شیک‌پوش هستید، این است که از این کلاه‌های خاص و منحصر به فرد غافل نشوید و حتماً برای متفاوت شدن استایلتان از این کلاه‌ها استفاده کنید.

  • کیف کوچک دستی چرم

کیف‌های دستی کوچک یک اکسسوری چرم به حساب می‌آیند که موجب برجسته شدن شخصیت شما می‌شوند. آقایان زیادی طرفدار استفاده از این کیف‌ها هستند و مدل‌ها جدید و امروزی آن‌ها که جایی برای قرار گرفتن بند کیف دور مچ دست دارد، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. البته بسیاری از آقایان جوان‌تر هنوز علاقه‌مند به استفاده از لباس‌های راحت هستند و تمایلی به استفاده از این کیف‌های رسمی نشان نمی‌دهند. یادتان باشد استایل کلاسیکی که استفاده از این کیف‌ها به شما می‌دهد، شخصیت شما را بسیار محکم جلوه می‌دهد. استفاده از کیف‌های دستی چرم جزو اکسسوری‌هایی است که همه از آن استفاده نمی‌کنند و فقط آقایانی که به این سبک علاقه دارند از این مدل کیف‌های چرم استقبال زیادی می‌کنند.

  • کمربند چرمی

یک اکسسوری چرم جذاب دیگر کمربندهای چرمی هستند. هر چند که همان‌طور که گفتیم بسیاری از جوان‌ها شلوارهایی که نیاز به استفاده از کمربند نداشته باشد را خریداری می‌کنند و تی‌شرت خودشان را به روی شلوار می‌اندازند. ولی هنوز آقایانی زیادی هستند که پوشیدن پیراهن و شلوار مردانه به همراه کمربند چرم را جزو خاص‌ترین استایل‌ها می‌دانند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید بیشتر از همگان به چشم بیایید و توجه هر خانمی را به استایل جذابتان جلب کنید، از کمربندهای چرم استفاده کنید. چرا که خانم‌ها بیشتر جذب استایل‌های مردانه خاص می‌شوند. شما می‌توانید کمربند چرم را با کیف پول چرم و کفش چرم ست کنید و به همراه جلیقه و پیراهن مردانه و همچنین شلوار کتان ساده، بازخورد استایلتان را چندین برابر کنید.

  • ساس بند چرمی

ساس بند چرمی، یک اکسسوری است که استایل جذاب کلاسیکی به فرد می‌بخشد. این ساس بندها به همراه کلاه انگلیسی یا همان کلاه لبه‌دار، در روزهای پاییزی شما را به یک مرد جنتلمن واقعی تبدیل خواهد کرد. امروزه این سبک پوشش بسیار رایج شده است و کسی در خیابان با تعجب به شما نگاه نخواهد کرد، بلکه از دید همه استایل جذاب و تکی را انتخاب کرده‌اید. ضمناً یادتان باشد شما برای انتخاب پوششتان آزاد هستید و می‌توانید هر تیپی که به شما حس خوبی القا می‌کند را استفاده کنید و نگران این نباشید که این استایل در گذشته بیشتر مورد توجه بوده است.

  • ساعت بند چرمی

این ساعت‌ها اکسسوری چرم محبوبی هستند که همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند. همچنین ساعت‌های بند چرمی علاوه بر جذاب کردن استایل شما، می‌توانند به درستی با استایل‌های مردانه رسمی  و اسپرت هم ست شوند و زیبایی تیپ شما را دو چندان کنند. اگر قصد خرید این ساعت‌ها را دارید، یادتان باشد نگهداری صحیح از بند چرمی این ساعت‌ها اصول خاصی دارد که با انجام آن می‌توانید طول عمر این اکسسوری چرم زیبای خود را افزایش دهید.

  • کیف دیپلمات

کیف دیپلمات از آن دسته کیف‌هایی است که استایل شما را هنگام رفتن به اداره، دانشگاه و محل کار بسیار خاص و همه پسند می‌کند. اصولاً افرادی از این کیف‌ها استفاده می‌کنند که دارای اراده‌ای قوی و به معنای واقعی جنتلمن هستند. این کیف‌ها برای شرایطی که وسایل زیادی را باید با خود حمل کنید، بسیار مناسب هستند. بعضی از افراد برای جا به جا کردن لپ‌تاپ هم از این کیف‌های دیپلمات زیبا و خاص استفاده می‌کنند، به این ترتیب نیازی برای حمل هم‌زمان دو کیف نخواهند داشت. شما می‌توانید ترکیبی از شال‌گردن‌های طرح دار به همراه کفش‌های چرمی با رنگ نزدیک به کیف را به خوبی با هم ست کنید.

  • کیف کج

کیف‌های کج یک اکسسوری چرم هستند که مانند کیف‌های دوشی ولی به صورت یکطرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کیف‌ها بیشتر برای مواقعی که قصد دارید وسایل کمی را با خود حمل کنید و نیازی به استفاده از کیف بزرگ نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع در این نوع اکسسوری چرم بسیار زیاد است، به طوری که شما می‌توانید با هر رنگ و طرحی که می‌خواهید یک مدل از کیف کج چرم را پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید کیف چرم کج مورد نظرتان را به یک چرم‌دوز زبردست بدهید تا به صورت اختصاصی کیف چرمی خاص و مطابق با سلیقه خودتان برایتان بدوزد. ولی یادتان باشد به جهت اینکه زحمت دوخت چرم با دست بسیار بیشتر از دوخت‌های چرم با ماشین است، متقابلاً قیمت بالاتری هم باید برای آن پرداخت کنید.

  • کفش چرمی

همان‌طور که می‌دانید کفش‌های چرم از مقاوم‌ترین و بادوام‌ترین انواع کفش هستند. اگر قصد دارید از یک کفش، مدت‌های طولانی و به صورت روزانه استفاده کنید و روز به روز به جذابیت آن افزوده شود، بی شک آن کفش از جنس چرم اصل است. این اکسسوری چرم در زنگ‌های مختلفی مانند مشکی، قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن، عسلی و عنابی به بازار عرضه می‌شود. دقت داشته باشید برای اینکه از کیفیت این کفش‌ها اطمینان حاصل کنید، باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید.

  • کیف دسته چک چرم

اکثر اوقات دسته چک آقایان همراهشان است. بعضی اوقات دسته چک را در جیب پیراهنشان می‌گذارند و بعضی اوقات در جایی از کیف دستی‌شان آن را قرار می‌دهند. اما هیچ کدام از این روش‌ها برای حمل دسته چک مناسب نیستند. ممکن است دسته چک در جیبتان باشد و گاهی در معرض باران قرار بگیرد و خیس شود. یا اگر در کیف دستی‌تان باشد، ممکن است در معرض دزدی‌های احتمالی قرار گیرد. ولی استفاده از کیف دسته چک که یک اکسسوری چرم مردانه جذاب به حساب می‌آید، برای محافظت از دسته چک بسیار مناسب و امن است.

  • جا سوییچی چرم

همیشه خانم‌ها زیورآلات و وسیله‌های تزیینی زیادی را استفاده می‌کنند، به همین جهت هیچ موقع برای انتخاب جاسوئیچی حساسیتی به خرج نمی‌دهند. ولی برای آقایان، انتخاب یک جاسوئیچی چرم زیبا به عنوان اکسسوری چرم خاص و کاربردی، می‌تواند سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

  • قاب چرم تلفن همراه

در دنیای امروز که تلفن‌های همراه عضوی جدانشدنی از ما هستند، استفاده قاب یا کاور برای محافظت و زیبایی از تلفن همراه رواج زیادی پیدا کرده است. شما می‌توانید با انتخاب کردن قاب تلفن چرم تحت عنوان اکسسوری چرم مردانه استایلی زیبا و به یاد ماندنی برای خودتان رقم بزنید.

  • کیف کارت چرم

اکثر آقایان به جهت اینکه کیف دستی همراهشان نمی‌برند، کارت‌های بانکی خود را در جیب شلوار یا پیراهنشان می‌گذارند که اصلاً روش درستی برای حمل و نگهداری کارت‌های بانکی نیست و صدمات زیادی را به کارت‌ها وارد می‌کند. شما می‌توانید برای اینکه کارت بانکی‌تان همیشه به صورت منظم و مرتب همراهتان باشد، از کیف کارتی چرم مردانه استفاده کنید. به کمک این اکسسوری چرم شما می‌توانید همه کارت‌های بانکی و ویزیتتان را در یک جا نگهداری کنید.

کلام آخر

تمامی این محصولات چرم و اکسسوری‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، برای کامل شدن یک استایل مردانه جذاب به شما کمک خواهند کرد. به این ترتیب شما می‌توانید در مهمانی، محل کار و تمامی قرارهای رسمی و دوستانه خودتان در مرکز توجه قرار بگیرید.

فروشگاه مستر چرم با داشتن سابقه طولانی در خصوص تولید محصولات چرمی مانند، کیف، کفش، کیف پول و اکسسوری چرم هر آنچه برای یک خرید خاطره‌انگیز و دل‌چسب نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید این محصولات را با بالاترین کیفیت و کم‌ترین قیمت بازار خریداری کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.