چند مدل کفش چرم زنانه پاشنه بلند مناسب برای حضور در اجتماع

محمدمصطفی یوسف زاده
17 خرداد, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

همان‌طور که می‌دانید کفش چرم زنانه پاشنه‌بلند یکی از کفش‌هایی است که خانم‌ها علاقه شدیدی به استفاده از آن دارند. این کفش‌ها علاوه بر اینکه قد شما را بلندتر نشان می‌دهند، موجب افزایش جذابیت در استایل شما نیز خواهند شد. امروزه کفش‌های پاشنه بلند فراوانی طراحی و تولید شده‌اند که در تمام دنیا خانم‌های بسیاری را مجذوب خود کرده‌اند. خانم‌ها بیشتر برای رفتن به مهمانی و مجالس از این کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنند. ما در این مقاله به بررسی چند مدل پرکاربرد از کفش چرم زنانه پاشنه بلند می‌پردازیم. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این کفش‌ها هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مدل‌های کفش چرم زنانه پاشنه بلند

تمام مدل‌های کفش‌های پاشنه بلند زنانه از سال‌ها قبل تا به امروز در استایل خانم‌ها نقش به سزایی داشته‌اند و موجب درخشش آن‌ها در اجتماع می‌شدند. همه خانم‌ها می‌دانند که این مدل کفش‌ها در عین جذابیت و قدرتمند بودن، می‌توانند گاهی ناراحت‌کننده و خطرناک نیز باشند. ولی چیزی که اهمیت دارد این است که هیچ وقت کفش چرم زنانه پاشنه بلند کسل‌کننده نمی‌شود و از مد نمی‌افتد. پس اگر شما هم طرفدار پر و پا قرص این کفش‌ها هستید، این مقاله را از دست ندهید.

کفش چرم زنانه پامپ

یکی از شناخته‌شده‌ترین کفش‌های چرم پاشنه بلند در بین بانوان، کفش‌های مدل پامپ هستند. شما می‌توانید به راحتی این مدل از کفش چرم زنانه پاشنه بلند را برای حضور در اجتماع و مکان‌های غیررسمی مورد استفاده قرار دهید. این مدل از کفش پاشنه بلند جوری طراحی شده است که موجب می‌شود اندام شما شکیل‌تر جلوه کند و گاهی ارتفاع پاشنه آن‌ها به 8 سانت نیز می‌رسد.

کفش چرم زنانه Ankle Strap Heel

اصول طراحی این مدل از کفش‌های زنانه به این صورت است که دارای پاشنه بلندی هستند و یک بند برای بسته شدن دور مچ پا برایشان در نظر گرفته شده است. این بندها بسیار زیبا هستند و کمک شایانی به حفظ تعادل پا در کفش می‌کنند. همچنین موجب می‌شوند که هنگام راه رفتن پایتان از کفش خارج نشود. لازم به ذکر است این کفش چرم زنانه پاشنه بلند دارای ارتفاع‌های متفاوتی است.

کفش چرم زنانه پاشنه بلند Stilettos

در بین تمامی کفش‌های پاشنه بلند، این کفش‌ها از بلندترین پاشنه برخوردار هستند که گاهی ارتفاع آن‌ها به 20 سانتی‌متر نیز می‌رسد. شایان ذکر است این کفش‌ها دارای زیره بلند مناسبی نیز هستند که موجب درخشش شما در جمع خواهد شد. هر چند که راه رفتن با این کفش‌های پاشنه بلند مشکل است، ولی زیبایی‌ای که به استایل شما می‌بخشند، قابل حذف کردن نیست.

کفش چرم زنانه پاشنه بلند گربه‌ای

یکی از کفش‌های پاشنه بلند زنانه که در گذشته رایج بوده و با گردش مد امروزه دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرد، همین کفش‌های گربه‌ای پاشنه بلند هستند. این مدل از کفش چرم زنانه پاشنه بلند دارای نوک تیزی می‌باشد و پاشنه خیلی بلندی ندارد؛ یعنی می‌توان گفت که ضمن راحتی، استایل شما را نیز زیبا می‌کند. شما می‌توانید به راحتی این مدل کفش‌ها را در محل کار، مهمانی و مجالس خودمانی استفاده کنید.

کفش چرم زنانه Wedge Heels

این مدل کفش پاشنه بلند که محبوبیت زیادی بین خانم‌ها دارد، دارای پاشنه‌ای صاف و یکسره است که رنگ‌های متنوعی از آن در بازار یافت می‌شود. شما می‌توانید به راحتی این کفش‌ها را در مهمانی و یا برای حضور در اجتماع مورد استفاده قرار دهید. شایان ذکر است این کفش‌ها به جهت خصوصیاتشان، گاهی به عنوان کفش پاشنه بلند طبی نیز استفاده می‌شوند.

کفش چرم زنانه پاشنه بلند Sling Back Heels

ساختار این مدل از کفش‌ها به سبکی است که جلوی کفش با کمک یک بند به دور پاشنه پیچیده می‌شود. این کفش‌ها به حدی راحت است که می‌توانید ساعت‌ها بدون هیچ ناراحتی از آن‌ها استفاده کنید.

کفش زنانه پاشنه بلند مخروطی

این مدل کفش‌ها که زیرمجموعه کفش چرم زنانه پاشنه بلند هستند، دارای شکل پاشنه‌ای به شکل مخروط می‌باشند. ارتفاع این پاشنه‌های مخروطی گاهی بلند و گاهی هم کم است. شما می‌توانید به سلیقه خودتان و مکانی که می‌خواهید آن را استفاده کنید، یکی از انواع گوناگون این کفش را انتخاب کنید. خصوصیتی که این کفش‌ها را خاص و منحصر به فرد کرده است، مدل پاشنه آن‌ها است. این پاشنه‌ها در محل اتصال به کفش پهن‌تر هستند و در قسمت نوک پاشنه باریک می‌شوند.

کفش زنانه پاشنه بلند لژ دار

این مدل کفش‌های زنانه به جهت داشتن لژ پهنی که به صورت یکسره از پاشنه تا پنجه کفش ادامه دارد، احساس راحتی زیادی را به شما منتقل می‌کنند. این کفش‌ها دارای مدل‌های متنوع ساده و بند دار هستند.

کفش چرم زنانه Peep Toe Heels

این مدل از کفش چرم زنانه پاشنه بلند به صورت جلو باز است، طوری که انگشت شصت پای شما را نمایان می‌کند. این کفش‌ها دارای ارتفاع‌های متفاوتی هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان در ارتفاع‌های متفاوت و رنگ‌های متنوع خرید خود را انجام دهید.

کفش چرم زنانه High Heel Sandals

این مدل کفش‌ها دارای رویه‌ای به صورت صندل هستند و پاشنه آن‌ها به هر یک از مدل‌هایی که تا کنون گفته‌ایم می‌توانند باشند. ارتفاع پاشنه در آن‌ها یا خیلی کم یا خیلی زیاد است و حد میانه‌ای ندارد. بهتر است بدانید که این مدل کفش پاشنه بلند زنانه بسیار پرطرفدار و پرکاربرد بوده و از آن به عنوان کفش زنانه اسپرت پاشنه بلند نیز یاد می‌کنند.

کفش چرم زنانه Cork High Heels

این مدل از کفش‌ها شهرت و معروفیت خود را به جهت خاص بودن پاشنه‌شان به دست آوردند. پاشنه این کفش‌ها از چوب پنبه ساخته شده و بسیار منعطف است. لازم به ذکر است قسمت کف پنجه در این کفش‌ها نیز از چوب پنبه ساخته شده است. شما می‌توانید به راحتی از این کفش چرم زنانه پاشنه بلند استفاده کنید، بدون اینکه نگران پاشنه بلند آن باشید. چرا که راه رفتن با آن‌ها بسیار راحت است.

کفش زنانه با پاشنه ویرگولی یا کاما

این مدل کفش‌ها که امروزه از مد افتاده‌اند، دارای پاشنه‌ای شبیه به ویرگول هستند که راه رفتن را کمی دشوار می‌کنند. ولی ممکن است در سال‌های بعد مجدداً این مدل کفش چرم زنانه به صنعت مد بازگردد.

کفش چرم زنانه آکسفورد پاشنه بلند

این کفش‌ها که به نوعی کفش رسمی زنانه پاشنه بلند به حساب می‌آیند، می‌توانند بهترین انتخاب برای کفش چرم زنانه پاشنه بلند مناسب برای محیط‌های اداری باشند. ارتفاع پاشنه در کفش‌های زنانه چرم آکسفورد متفاوت است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان، پاشنه بلند یا پاشنه کوتاه از این کفش‌ها را انتخاب کنید.

کفش چرم زنانه Chunky Heel

این مدل کفش‌های پاشنه دار چرم دارای پاشنه‌ای پهن هستند که از مزایای مهم آن حس ثبات هنگام راه رفتن است. شما می‌توانید با استفاده از این کفش‌های پاشنه بلند پهن ساعت‌ها بدون اینکه احساس ناراحتی کنید راه بروید.

کفش چرم زنانه Coreset Heels

این کفش‌ها که شباهت زیادی به نیم بوت‌های پاشنه بلند دارند، دارای جنس‌های مختلفی هستند که جنس چرم آن چشم همگان را خیره می‌کند. این مدل از کفش چرم زنانه پاشنه بلند دارای بندهای زیادی است که به زیبایی دو طرف کفش را به هم متصل می‌کند.

نگهداری از کفش چرم زنانه

سعی کنید بعد از هر بار استفاده از کفش‌های چرم پاشنه بلند زنانه، همان مقدار اندکی کثیفی و آلودگی که روی آن‌ها نشسته است را با پارچه تمیز نمداری بزدایید. به این ترتیب مانع از ماندن کدر شدن روی کفش چرم خود خواهید شد. فقط با رعایت این توصیه مهم است که هم تمیز کردن کفش چرمتان برایتان راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود و هم از درخشندگی و زیبایی کفشتان به درستی محافظت کرده‌اید.

همچنین دقت داشته باشید که کفش چرم زنانه خود را از هر گونه مواد تیز و اشیای برنده دور نگه دارید، چرا که ممکن است اثری غیرقابل جبران روی چرم کفش به جا بگذارند. ضمناً توجه کنید که اگر لکه عمیقی روی کفش پاشنه بلند چرم شما ایجاد شد، به هیچ وجه سعی نکنید به اجبار آن را از بین ببرید، زیرا ممکن است آسیبی جدی به چرم کفش وارد کنید.

کلام آخر

همان‌طور که می‌دانید کفش‌های پاشنه بلند زنانه انواع گوناگونی دارند که با توجه به اهمیتی که جنس کفش در سلامت پاهای شما دارد، ما جنس چرم کفش‌های زنانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کفش چرم زنانه پاشنه بلند دارای انعطافی مناسب و طول عمر بسیار بالایی است. شما می‌توانید با این کفش‌ها به جهت جنس لطیفی که دارند، مدت‌ها راه بروید بدون اینکه پای شما در آن‌ها عرق کند. مجموعه مستر چرم ارائه‌دهنده انواع کفش‌های زنانه چرم در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت بازار به شما خانم‌های شیک‌پوش است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.